קמפיין יהלומים טבעיים

בורסת היהלומים מפרסמת סרטון שני בקמפיין העולמי לקידום יהלומים טבעיים

 

בורסת היהלומים הישראלית, שהשיקה החודש קמפיין עולמי לקידום יהלומים טבעיים, בשיתוף הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), פרסמה היום (שלישי) סרטון נוסף במסגרת סדרת הסרטונים "We love natural diamonds".

 

קמפיין יהלומים טבעיים ישראל
צילום: ISDE

מטרת הקמפיין הבינלאומי היא לבדל יהלומים טבעיים מיהלומי מעבדה ואבנים סינתטיות אחרות. הקמפיין מציג בפני צרכנים את ההבדלים המשמעותיים בין יהלומים טבעיים – שנוצרו לפני מיליארדי שנים, וערכם ויופיים נשמר לנצח – לבין יהלומים סינתטיים שיוצרו במעבדה.

 

בורסת היהלומים הישראלית תפיץ את הסרטון באמצעות ערוצי המדיה החברתית. כמו כן, הוא יופץ גם ב-29 בורסות יהלומים ברחבי העולם החברות ב-WFDB, באמצעות המדיה החברתית המקומית. הסרטון הראשון נצפה 1.2 מיליון פעמים, וקיבל 323,000 לייקים או שיתופים.

 

בורסת היהלומים ברמת גן
צילום: IDI

הסרטון החדש מראה כיצד הטכנולוגיה שיפרה את החיים – בטיולים, בתקשורת או בקניות אונליין. עם זאת, כמה דברים לעולם לא משתנים – ערכה של אהבת אמת והערך של יהלומים אמיתיים. הסרטון מסתיים בסלוגן "We love natural diamonds".

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "בורסות יהלומים ברחבי העולם הצטרפו ליוזמה שלנו, והשיקו קמפיינים ייעודיים לקידום יהלומים טבעיים במדיה החברתית. באמצעות הקמפיינים העולמיים הללו, אנו מקווים להגביר את מודעות הצרכנים לערכן האמיתי של האבנים שהם קונים, ולמאפיינים הייחודיים של יהלומים טבעיים. אנו גאים שבורסת היהלומים הישראלית מובילה את הקמפיין הזה, בקנה מידה עולמי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן