קמפיין יהלומים טבעיים

בורסת היהלומים ממשיכה בקמפיין לקידום יהלומים טבעיים

בורסת היהלומים הישראלית ממשיכה בקמפיין הבינלאומי "We Love Natural Diamonds", בשיתוף הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). השבוע הוצג הסרטון השלישי בסדרת הסרטונים, במהלך ועידת הנשיאים של ה-WFDB שנערכת בדובאי, על ידי נשיא הפדרציה, ארני בלום (Ernie Blom), שהתייחס לקמפיין כמודל שבורסות יהלומים אחרות צריכות לאמץ.

 

הקמפיין הבינלאומי נועד לבדל יהלומים טבעיים מיהלומי מעבדה ואבנים סינתטיות אחרות, ולהראות לצרכנים את ההבדלים המשמעותיים בין יהלומים טבעיים בני מיליארדי שנים, שערכם ויופיים נשמר לנצח, לבין יהלומים סינתטיים, שיוצרו במעבדה.

 

קמפיין יהלומים טבעיים ישראל
צילום: ISDE

בורסת היהלומים הישראלית תמשיך להפיץ את הסרטונים באמצעות קמפיין מתוחכם במדיה החברתית הסרטון, וכן בקרב 29 בורסות היהלומים מרחבי העולם החברות ב-WFDB. הסרטונים זכו עד כה למאות אלפי צפיות, לייקים ושיתופים.

 

בורסת היהלומים מכבי שמשון
צילום: IDI מכון היהלומים הישראלי

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, אמר כי "מאמצינו הבלתי פוסקים לקדם את הערך והתדמית של יהלומים טבעיים ברחבי העולם התקבלו היטב, ולכן החלטנו להמשיך בקמפיין זה. סרטון זה מציג את הייחודיות של יהלום טבעי, שנוצר לפני מיליוני שנים על ידי הטבע, ולא ניתן 'להעתיקו' במעבדה".

 

הסרטון הראשון בקמפיין:

 

 

הסרטון השני בקמפיין:

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן