קמפיין יהלומים Diamonds Do Good

צפו: סרטון לקידום יהלומים צבר 11 מיליון צפיות תוך חודש

 

סרטון של דקה, המציג את מאמצי שימור הסביבה של חברות לכריית יהלומים, צבר 11 מיליון צפיות תוך חודש בלבד, כך דווח ב-Diamond World. הקרן להעצמת יהלומים (DEF) היא שעומדת מאחורי הסרטון, שנקרא Conservation ("שימור") והועלה ליוטיוב ב-30 באוקטובר. נכון ל-6 בדצמבר, נרשמו לו כבר יותר מ-12 מיליון צפיות.

 

הסרטון הוא הראשון בסדרת הסרטונים Diamond Do Good, שיפורסמו במסגרת קמפיין "Real Stories, Real Diamonds, Real Impact" ("סיפורים אמיתיים, יהלומים אמיתיים, השפעה אמיתית") של הקרן להעצמת יהלומים. הקמפיין פונה לצעירים מדור המילניום, במטרה להעביר לציבור את תרומתם החיובית של יהלומים. במהלך נובמבר, הסרטון צבר 7 מיליון צפיות ב-30 שניות ממנו לפחות, ו-5 מיליון צפיות בסרטון בשלמותו – "שיעור גבוה באופן מפתיע של השלמות צפייה, במיוחד לאור אורכו של הווידיאו", כפי שנמסר מיוטיוב.

 

אנה מרטין (Anna Martin), נשיאת הקרן להעצמת יהלומים וסגנית נשיא בכירה במכון הגמולוגי האמריקאי (GIA), מסרה בתגובה כי "הדרכת הדור הצעיר יותר בדבר תרומתם החיובית של יהלומים, והזמנתם לקחת חלק בסיפור שלנו, יסייעו לחזק את אמון הצרכן, ובסופו של דבר יחזקו גם את הביקוש ליהלומים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן