ויוה לאס וגאס: צפו בסיכום הפעילות בביתן הישראלי ב-JCK

 

24 חברות ישראליות, מסופי חיפוש, הגרלות, כיבוד והפתעות נוספות קיבלו את פניהם של המבקרים הרבים לביתן הישראלי בתערוכת JCK לאס וגאס, שנפתחה ביום שישי ה-31 במאי, וננעלה ביום שני ה-3 ביוני.

 

כמדי שנה, מכון היהלומים ארגן ביתן ישראלי בתערוכה, שנחשבת לתערוכת התכשיטים והיהלומים הגדולה והחשובה בארה"ב. התערוכה והביתן עברו השנה מיקום, ומכון היהלומים פעל בשורה של ערוצי שיווק כדי לעורר את מודעות המבקרים: בין היתר, נערכו בביתן הגרלות נושאות פרסים לקניינים שרכשו יהלומים ממציגים ישראלים, ולכל מבקר הוצע להיעזר במסופי Get-Diamonds כדי לאתר בדיוק את היהלומים שחיפש. בנוסף, התקיימו בביתן השוקק הרמות כוסית חגיגיות, והוגשו משקאות וכיבוד קל, כולל Happy Hour שמשך מבקרים נוספים. אם נשפוט על פי תנועת המבקרים בביתן, נראה כי מאמצי השיווק השתלמו.

 

הביתן הישראלי בתערוכת JCK לאס וגאס 2019
צילום: IDI

מנכ"ל מכון היהלומים, אביאל אליה, שמבקר לראשונה בתערוכה, אמר כי "שמחתי לראות את צוות מחלקת השיווק שלנו בשטח, אחרי חודשי הכנות ארוכים. השנה נעשו שינויים רבים בתערוכה לעומת אשתקד. היא עברה מקום, מיקום הביתן השתנה, וכן גם הארגון שלו. ביתן המכון ממוקם במרכז הביתן הישראלי, ומושך אליו מבקרים רבים. אני מקווה שריבוי המבקרים מתורגם גם למכירות אצל המציגים".

 

הביתן הישראלי בתערוכת JCK לאס וגאס
צילום: IDI

סמנכ"לית השיווק של מכון היהלומים , אירה צרלינה הוסיפה כי "השינוי השנה בתערוכה מורגש וחיובי. בשנים קודמות, התערוכה שנערכת במקביל, Luxury, התקיימה בקומה נפרדת. השנה אוחדו כל התערוכות, ומתקיימות בקומה אחת ובאותו מתחם. החלוקה הפנימית גם היא נעשתה באופן הגיוני, ואנו שמחים ונרגשים ממבנה הביתן הישראלי החדש".

 

כחלק מפעילות הקידום לקראת התערוכה, מכון היהלומים אף הפיק קליפ קצר בכיכובם של היהלומנים המשתתפים, בהשראת שובר הקופות "הנוקמים". התערוכה כאמור תינעל היום, ובהמשך השבוע נעלה גם סרטון לסיכום הפעילות – המשיכו לעקוב.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן