סרטון שבוע היהלומים בישראל חודש פברואר

צפו: וידיאו חדש מזמין מציגים וקניינים לשבוע היהלומים בפברואר

וידאו חדש שפורסם השבוע מזמין מציגים וקניינים מרחבי העולם להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי ה-6 בישראל, שייערך ב-13-16 בפברואר 2017.

 

לדברי בורסת היהלומים הישראלית, שבוע היהלומים הישראלי יציע השנה מגוון עצום של סחורה, שתוצג על ידי מאות מציגים מישראל ומרחבי העולם. בנוסף, ייערכו במהלך השבוע טנדרים בינלאומיים רבים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים. שבוע היהלומים הבינלאומי יציע השנה גם תכנית חברתית עשירה, הכוללת סיורים בחינם לירושלים ולים המלח. כמו בעבר, לקניינים מוצעת לינה בחינם למשך שלושה לילות בבתי מלון סמוכים. האירוע צפוי למשוך כמה מאות קניינים נוספים השנה, לעומת שנים קודמות.

 

השנה, לראשונה, קניינים יוכלו לחפש את כל המלאים שיוצעו למכירה בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, ולתכנן את הרכישות שלהם מראש. אתר Get Diamonds, פלטפורמת המסחר B2B אונליין הרשמית של תעשיית היהלומים הישראלית, תקים ערוץ מאובטח שיוקדש לשבוע היהלומים, ובו יתפרסמו המלאים של המציגים הישראלים באירוע. הערוץ יאפשר לקונים לבצע חיפושים בהתאם לשורה של קריטריונים. משתתפים רשומים בשבוע היהלומים ייהנו מגישה לערוץ זה שבוע לפחות לפני התערוכה.

 

משלחת רמת דרג של התאחדות התכשיטים הארמנית (AJA) כבר אישרה את הגעתה לאירוע שיימשך שלושה ימים. במוקד הביקור תתקיים חתימה על מזכר הבנות בינה לבין בורסת היהלומים הישראלית. טקס החתימה ייערך בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, בחסותו של נשיא קונפדרציית התכשיטים העולמית (CIBJO), ד"ר גאייטנו קאבאליירי (Gaetano Cavalieri).

 

צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook), מותג התכשיטים הגדול בסין ואחת מחברות התכשיטים המובילות באסיה, גם כן תשלח משלחת בכירה לשבוע היהלומים. במהלך שהותם בשבוע היהלומים, ייפגשו נציגי צ'א טאי פוק עם בכירים בתעשיית היהלומים הישראלית, על מנת לדון במגמות עדכניות בשוק התכשיטים של אסיה, וכן על כיוונים לעתיד.

 

כמו כן, נשיא אלרוסה, אנדריי זרקוב (Andrey Zharkov), יהיה אורח כבוד בשבוע היהלומים הבינלאומי. ביקורו ייערך במקביל לפתיחת מרכז הטנדרים הבינלאומי בבורסת היהלומים הישראלית, שיארח טנדרים של גלם ומלוטש מצד מפיקות גלם וסוחרי יהלומים. במהלך שהותו בישראל, זרקוב ייפגש עם מנהיגי בורסת היהלומים הישראלית על מנת לדון בתנאים של מזכר ההבנות שנחתם בשנה שעברה, ומקדם שיתוף פעולה במגוון תחומים בין הבורסה ואלרוסה. זרקוב גם ייפגש עם קבוצת חברות מובילות בבורסת היהלומים, כדי להציג בפניהן את חזונה של אלרוסה לשנים הקרובות, ולאתגרים הניצבים בפני תעשיית היהלומים העולמית.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן