יהלומנים ישראל לאס וגאס הנוקמים

"הנוקמים" ימצאו את אבני האינסוף ב-JCK לאס וגאס

 

לא צריך להיות חלק מצוות "הנוקמים" כדי למצוא יהלומים ואת אבני האינסוף בביתן מכון היהלומים: סרטון תדמית ברוח הסרט הפופולרי "הנוקמים" מזמין את המבקרים בתערוכת JCK לאס וגאס (31 במאי-3 ביוני) לבקר בביתן הישראלי. בסרטון, היהלומנים המציגים בביתן מכון היהלומים בלאס וגאס משתפים פעולה, מחפשים וגם מוצאים את אבני האינסוף מהסרט "הנוקמים", בביתן הישראלי בתערוכה.

 

למי שאינו מצוי בקווי העלילה, "הנוקמים" הוא סרט על קבוצת גיבורי על, ובהם איירון מן, קפטן אמריקה, ת'ור, הענק הירוק, האלמנה השחורה ואחרים, המאחדים כוחות כדי להילחם בנבל האולטימטיבי ת'אנוס, שמאיים להשמיד את העולם כולו. כחלק מעלילת הסרט, מופיעות בו שש אבני האינסוף – אבני חן בששה צבעים שונים, המשובצת יחד בכפפה, כאשר כל אחת מהן מגלמת כוח אחר, ומי שמחזיק בהן שולט בעולם. הסרט האחרון בסדרה, "הנוקמים: סוף המשחק", הוא כעת הסרט השני הרווחי בכל הזמנים, עם הכנסות של מעל 2.6 מיליארד דולר – שני רק ל"אוואטר" מ-2009. בשבועות הקרובים, הוא עוד עשוי להפוך לסרט הרווחי בכל הזמנים.

 

עוד בביתן הישראלי: 24 חברות, מסופי Get Diamonds והגרלות

בתערוכת JCK לאס וגאס המתחילה מחר (שישי), יציגו 24 חברות יהלומים ישראליות מגוון יהלומנים לבנים וצבעוניים, במסגרת ביתן היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים. במרכז הביתן ימוקם לאונג’, שיכלול מסופים של Get Diamonds, שיאפשרו לקניינים לחפש יהלומים במלאי של המציגים הישראלים. מנוע החיפוש הפופולרי יהיה זמין לשימוש גם באמצעות מכשירי סמארטפון.

 

בנוסף, מכון היהלומים יערוך השנה שתי הגרלות, ב-31 במאי וב-2 ביוני, לקניינים שירכשו יהלומים בביתן הישראלי. כפרסים, יוענקו כרטיסי מתנה אקסקלוסיביים למלון מוביל בלאס וגאס. בהגרלה יוכלו להשתתף רק קניינים שירכשו יהלומים ביום ההגרלה.

 

נסיים בברכת הצלחה לחברות המשתתפות.

 

מאת: איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן