ביתן ישראלי הונג קונג

סיכום תערוכת הונג קונג: פעילות ערה בביתן הישראלי

 

תערוכת היהלומים, אבני החן והפנינים של הונג קונג נפתחה ביום שלישי בשבוע שעבר (26 בפברואר) וננעלה אתמול, יום שבת ה-3 במרץ.

 

"תנועה מבקרים ערה נצפתה בתערוכה", אומר מנכ"ל מכון היהלומים, אביאל אליה, שנכח בתערוכה. "תורים גדולים השתרכו בעמדות הכניסה לתערוכה, והדוכנים הישראלים היו מאד עסוקים. בדוכן המכון הייתה התקהלות גדולה של מבקרים, ופעילות רבה סביב המערכת של Get-Diamonds".

 

"למרות שתערוכת התכשיטים המתקיימת במקביל בעיר, נפתחה, עדיין מורגשת תנועת מבקרים חזקה", סיפר מנכ"ל המכון. "בד"כ כשנפתחת תערוכת התכשיטים התנועה בתערוכה יורדת, אך לא כך השנה. משיחות עם יהלומנים עולה כי מרוצים מהתנועה הרבה בביתן הישראלי, ואני מקווה שהתנועה תתורגם למכירות".

 

מכון היהלומים ארגן את חברות היהלומים הישראליות תחת ביתן ענפי שבו השתתפו הפעם 58 חברות. עוד 10 חברות ישראליות אחרות הציגו באופן עצמאי. שטח הביתן הישראלי השתרע על פני 830 מ"ר, ומוקם באגף התערוכה שמוקדש ליהלומים.

 

כמדי שנה, הדוכן של מכון היהלומים הישראלי היה הלב של הביתן הישראלי, והציע למבקרים שתייה חמה ובירה, וכן עמדות Get-Diamonds.show, המסייעות לקניינים לאתר את היהלומים המבוקשים בקלות ובמהירות. הדוכן גם סיפק ליהלומנים הישראלים שהציגו בתערוכה שירותים משרדיים ועזרה נדרשת אחרת.

 

התערוכה אורגנה ע"י Hong Kong Trade Development Council, והתקיימה במרכז כנסים הצמוד לשדה התעופה של הונג קונג.

 

לדברי המארגנים, בתערוכה אשתקד השתתפו 1970 מציגים, וביקרו בה 33,728 מבקרים מרחבי העולם. תערוכת HKTDC היא התערוכה הארוכה ביותר (חמישה ימים) במהלך השנה, שבה משתתף מכון היהלומים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן