get diamonds פלטפורמת יהלומים

אפשרות חדשה ב-Get Diamonds: חיפוש יהלומים ממקור מאומת

Get-Diamonds, פלטפורמת המסחר ביהלומים B2B אונליין הגדולה בעולם, היא הראשונה להציג חלק מיוחד באתר, שבו יימכרו רק יהלומים שניתן לזהות לחלוטין את מקורם. תכנית 'מקור היהלום' של אלרוסה (Alrosa) היא הראשונה למכור רק יהלומים מלוטשים עם ערובה מוכחת למקורם. תכניתה של אלרוסה תציע לקניינים טווח רחב של יהלומים שייצרה אלרוסה מיהלומי הגלם של החברה, כולל אפשרות למעקב מלא אחר המסלול שעברו, בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בנושא סביבה, חברה וממשל תאגידי.

 

זירת המסחר של Get-Diamonds, שהוקמה על ידי הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), מאפשרת ללקוחות לחפש ולמצוא יהלומים מלוטשים מאלפי ספקי יהלומים, ובהם מפיקות היהלומים הגדולות בעולם. 

 

get diamonds קמפיין יהלומים
צילום: youtube/WFDB

Get-Diamonds היא הפלטפורמה הראשונה שתציג את קטגוריית מקור היהלום. היא תציג לא רק את תכונות היהלום המלוטש, אלא גם מידע מפורט על יהלום הגלם שלוטש ממנו, ונכרה באחד ממכרות החברה. זה צפוי לתת לפלטפורמת ה-B2B יתרון תחרותי, על ידי מתן מענה לביקוש הצרכני ליהלומים שניתן לעקוב אחר מסלולם במלואו.

 

סטנדרטים אתיים ואקולוגיים הפכו לאחד הקריטריונים החשובים ביותר בהחלטה על רכישת יהלום, עבור הלקוח המודרני, הנוטה לצרכנות אחראית ומיודעת יותר. היהלומים המלוטשים של אלרוסה, המפיקה בעלת האינטגרציה האנכית המובילה בתעשיית היהלומים העולמית, מתאימים במיוחד לקריטריון הזה. אלרוסה מציעה לקניינים רמת ערבות מקסימלית בנוגע למקור היהלומים שלה, לצד טווח רחב של מוצרים. 

 

יהלומים עגולים מלוטשים כסף
צילום:allstars / shutterstock.com

"תמהיל המוצרים של אלרוסה שונה מהקיים בשוק", אמר דמיטרי אמלקין (Dmitry Amelkin), מנהל אסטרטגיה באלרוסה. "החברה מנהלת מחזור ייצור מלא, מכרייה עד חיתוך וליטוש, המתבצעים כולם ברוסיה. באופן טבעי, אנו עוקבים אחר כל היהלומים שלנו בתוך החברה, מיהלומי הגלם במכרה ועד היהלום המלוטש במפעל הייצור שלנו. היהלומים הללו כוללים ערובה בדבר מקורם, כך שהקניין יוכל לדעת שהם עומדים בכללי הציות המחמירים ביותר לתקנים בינלאומיים בנושא אקולוגיה, קיימות, ממשל תאגידי ואחריות חברתית".

 

כל יהלום מלוטש של אלרוסה מגיע עם פספורט יהלומים דיגיטלי של החברה, המוכיח את מקור היהלום, ומספק נתונים מקיפים על יהלומים מלוטשים ויהלומי גלם, לצד צילומים רלוונטיים.

 

מנכ"לית Get-Diamonds, קים א. פלטיה (Kim E. Pelletier), ציינה כי "הצרכנים של ימינו, ובמיוחד הצעירים שבהם, רוצים לדעת את הסיפור של היהלום שהם קונים. הם רוצים לעקוב אחר המסע שלו – ממעמקי האדמה ועד לאבן החן המוגמרת. זה הופך את היהלום להרבה יותר מסתם אבן; הוא הופך לחלק מהיסטוריית מסע החתונה שלהם. היה לנו ברור כי Get-Diamonds, פלטפורמת המסחר אונליין הצעירה והחדשנית ביותר, חייבת לחדש בחלק של מקור היהלום, כדי לענות על הצורך הזה. אני נרגשת במיוחד כי Get-Diamonds מספקת פלטפורמה לתכשיטנים קמעונאיים עצמאיים ברחבי העולם, ומציעה להם גישה ליהלומים, שבמצב אחר לא היו זמינים במקום מגוריהם". 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן