שרין טכנולוגיות יהלומים ישראל

שרין תשיק מעבדה חדשנית בשבוע היהלומים הישראלי

חברת היהלומים שרין טכנולוגיות (Sarine Technologies) תחנוך מעבדה ממותגת מחדש, מתקדמת ואוטומטית לחלוטין לדירוג יהלומים, שתהיה היחידה מסוגה המבוססת על בינה מלאכותית (AI), במהלך שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, שייערך ב-28-30 בינואר 2019. להשקת המעבדה קדם פיילוט שנערך בפברואר 2018. שרין הישראלית היא חברה ציבורית, המובילה את התעשייה בהצגת טכנולוגיות חדשות לשרשרת היהלומים כולה.

 

מעבדת שרין תציע דו"חות דירוג יהלומים אוטומטיים, המבוססים על למידת מכונה ומפוקחים על ידי גמולוגים מומחים, ומספקים תוצאות דירוג אובייקטיביות ועקביות. הדו"חות של פרופיל שרין ניתנים בפורמט מודפס או דיגיטלי בהתאמה אישית. המעבדה גם מדרגת את החזר האור, הברק, הניצוץ, האש, וסימטריית האור של יהלומים, על מנת להעריך באופן אובייקטיבי את יופיו של היהלום, מעבר לארבעת הקריטריונים של ה-4C’S.

 

מעבדת שרין תציע גם שירות חדש לקמעונאים: דו"ח מותאם אישית של מסע היהלום, העוקב אחר מסלולו של כל יהלום ומציג את השינוי הייחודי שעבר מיהלום גלם ליהלום מלוטש.

 

מנכ"ל שרין, דיוויד בלוק (David Block), אמר כי "אנחנו נרגשים מאוד להשיק את המתקן המתקדם שלנו במרכז היהלומים הישראלי במהלך שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל. זו הזדמנות מצוינת להציג את היכולות שלנו לאנשי מקצוע וקמעונאים מתחום היהלומים ברחבי העולם. אנחנו מצפים לאירוע מרגש מאוד".

 

יו"ר שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, עזרא בוארון, אמר כי "לשרין טכנולוגיות יש תרומה עצומה לעולם היהלומים. אנחנו גאים שהחברה החלה את דרכה כאן במרכז היהלומים הישראלי, ושמחים להמשיך את מערכת היחסים הזו. בורסת היהלומים הישראלית מחויבת לקידום חדשנות טכנולוגיות, כדי להבטיח את הצלחתה העתידית של התעשייה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן