שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק

שבוע היהלומים הישראלי מעורר עניין רב בניו יורק

שבוע היהלומים הישראלי השביעי בניו יורק, שייערך ב-15-17 באוקטובר 2018, מעורר עניין רב, כאשר עד כה נרשמו לאירוע מאות קניינים. האירוע השנתי, שמארגנות במשותף בורסת היהלומים הישראלית ובורסת היהלומים של ניו יורק (DDC), ייערך בקומת המסחר החדשה בבורסת היהלומים של ניו יורק, במגדל International Gem Tower במנהטן.

 

30 חברות מבורסת היהלומים הישראלית צפויות להשתתף באירוע, ואליהן יצטרפו עשרות חברות מבורסת היהלומים של ניו יורק בקומת המסחר. כל החברות יציעו מגוון רחב של סחורה במחירים שונים. ברשימת הקניינים שנרשמו לאירוע מופיעים סוחרים, יצרני תכשיטים וקמעונאים מהמטרופולין של ניו יורק ומעבר לו.

 

חבר הנהלת בורסת היהלומים הישראלית, עזרא בוארון, אמר כי "אנחנו נרגשים לערוך שוב את שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק, בשיתוף בורסת היהלומים של ניו יורק, וצופים אירוע מרגש מאוד. זו הזדמנות גדולה לאגור מלאי לפני עונת החגים העמוסה".

 

"האירוע יציע טעימה קטנה ממה שיש לתעשיית היהלומים הישראלית להציע. על מנת להשלים את החוויה, אנו מזמינים קניינים לשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI), שייערך ב-28-30 בינואר, ובמהלכו יוכלו לחדש את המלאי בכל היהלומים שהם צריכים", הוסיף בוארון.

 

ההרשמה לשבוע היהלומים הישראלי בניו יורק הינה בחינם לחברי בורסת היהלומים של ניו יורק, ולחברים בעולם המסחר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן