שבוע היהלומים הבינלאומי ישראל

פתחו יומנים: שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל יתקיים ב-28-30 בינואר 2019

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI) ייערך ב-28-30 בינואר 2019. שבוע היהלומים הבינלאומי, שמארגנת בורסת היהלומים הישראלית, הפך לאירוע קנייה מוביל עבור סוחרי יהלומים מרחבי העולם, ולאירוע שלא כדאי לפספס.

 

בניגוד לתערוכות גדולות ויקרות, שבוע היהלומים הישראלי הוא אירוע בוטיק, המיועד אך ורק לקנייני יהלומים, ומציע כמויות גדולות ומגוון של סחורה, וזאת בעלויות השתתפות מינימליות. האירוע הפך לנקודת ציון חשובה בלוח השנה השנתי של ענף היהלומים, ומושך מאות קניינים בינלאומיים מדי שנה.

 

נשיא הבורסה, יורם דבש, אמר כי "שבוע היהלומים הבינלאומי הפך למסורת בעולם היהלומים, וכל שנה הוא הופך לגדול ומרגש יותר. השנה התערוכה תהיה הגדולה והמרגשת עד כה. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו, לספוג את הדינמיות והאנרגיה, ולעשות עסקים".

 

יו"ר שבוע היהלומים הבינלאומי, עזרא בוארון, אמר כי "שבוע היהלומים הבינלאומי לשנת 2018 היה הצלחה עצומה, ועקף את כל האירועים הקודמים. אנחנו מתכננים להפוך את שבוע היהלומים הבא לאף מרגש יותר מבעבר. נודיע על המאפיינים החדשים של האירוע בשלב מאוחר יותר, אך בינתיים רשמו לעצמכם את התאריכים: 28-30 בינואר 2019 בישראל".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן