שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל 2019

הבורסה נערכת לשבוע יהלומים מרתק ב-2020

בורסת היהלומים הישראלית נערכת לאירוע מרתק במיוחד, בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI), שייערך ב-10-12 בפברואר 2020. האירוע השנתי ייערך בקומת המסחר הענקית של בורסת היהלומים, ומושך מאות קניינים בינלאומיים ממעל 20 מדינות.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל לשנת 2020 יתקיים תחת הנושא "I Love Natural Diamonds" (אני אוהב יהלומים טבעיים), בהתאם לקמפיין הווידאו של בורסת היהלומים הישראלית, בשיתוף הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). שבוע היהלומים יכלול בין היתר סדרת שיחות ומפגשים בסגנון TED, שיעסקו בסוגיות הבוערות ביותר עבור תעשיית היהלומים העולמית, ובהן שיווק למילניאלס והשפעתם של "משפיעני אינסטגרם" על הביקוש ליהלומים.

 

שבוע היהלומים אולם המסחר
צילום: ISDE

להבדיל מאירועי מסחר גדולים ויקרים, שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל הוא אירוע בוטיק, שנועד אקסקלוסיבית לקנייני יהלומים, ונושא בעלויות השתתפות מינימליות. באירוע משתתפים מדי שנה מאות מציגים של יהלומים מלוטשים ותכשיטי יהלומים, המציעים מגוון עצום של סחורה. בנוסף, הקניינים הזכאים לכך ייהנו מלינה ללא תשלום למשך שלושה לילות בבית מלון מקומי.

 

יו"ר שבוע היהלומים בישראל (IDWI) עזרא בוארון, אמר כי "שבוע היהלומים לשנת 2020 יהיה הגדול והמרגש ביותר עד כה. אנחנו מתכננים תכנית נהדרת, עם אורחים מיוחדים, שיחות ואירועים מרתקים, והרבה הפתעות. אל תפספסו את האירוע!"

 

שבוע היהלומים בישראל
צילום: ISDE

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן