שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל 2020

נפתחה ההרשמה לשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל

ההרשמה לשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI), שייערך ב-10-12 בפברואר 2020 בבורסת היהלומים הישראלית, נפתחה רשמית. האירוע מושך מדי שנה מאות קנייני יהלומים ממעל 20 מדינות. 

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל נערך מדי שנה באולם המסחר השוקק של הבורסה. באירוע ישתתפו כ-200 מציגים ישראלים של יהלומים מלוטשים, שיציעו כמות ומגוון עצומים של סחורה.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל 2019
צילום: ISDE

שבוע היהלומים הישראלי לשנת 2020 יתקיים תחת הנושא "I Love Natural Diamonds", בכדי להדגיש את מחויבותה של בורסת היהלומים הישראלית ליהלומים טבעיים. האירוע יכלול שורה של הרצאות קצרות של מומחים בינלאומיים, שיעסקו בנושאים המעניינים ביותר כיום מבחינת תעשיית היהלומים העולמית.

 

שבוע היהלומים הישראלי הוא הזדמנות ייחודית לקנייני יהלומים, ומציע ריכוז עצום של סחורה מכל הסוגים, לצד עלויות השתתפות מינימליות. קניינים זכאים אף יזכו ללינה חינם במשך שלושה לילות בבית מלון.

 

שבוע היהלומים בישראל
צילום: ISDE

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לשבוע היהלומים הישראלי ב-2020, תערוכת הפרימיום ליהלומים. בואו לבורסת היהלומים הישראלית כדי לספוג את ההתרגשות והאנרגיה, ותיהנו מהזדמנויות עסקיות מעולות".

 

יו"ר שבוע היהלומים הישראלי, עזרא בוארון, אמר כי "כל שבוע יהלומים היה גדול וטוב יותר מקודמו. שבוע היהלומים לשנת 2020 יהיה אפילו מרגש מאי פעם. הירשמו כעת והבטיחו את מקומכם באירוע".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן