מנכ"לית Get Diamonds קים פלטייה

קים פלטייה מונתה למנכ"לית Get Diamonds

הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) הודיעה על מינויה של קים א. פלטייה (Kim E. Pelletier), הוותיקה בתעשיית היהלומים, למנכ"לית Get Diamonds, פלטפורמת מסחר היהלומים B2B החדשה. פלטפורמת Get Diamonds, שבבעלותה של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), היא פלטפורמת המסחר ביהלומים היחידה שאינה למטרות רווח, בהתאם לסלוגן "על ידי התעשייה, עבור התעשייה" ("By the industry, for the industry").

 

Get Diamonds פותחה על ידי Lucy Platforms, חברת הייטק ישראלית שנעזרה בטכנולוגיות מתקדמות ובהן בינה מלאכותית (AI), כדי ליצור את פלטפורמת מסחר היהלומים המתקדמת ביותר.

get diamonds פלטפורמת יהלומים
צילום: get diamonds

מאז הושקה בחודש מרץ, Get Diamonds הפכה לפלטפורמת מסחר היהלומים הגדולה בעולם, עם מעל 1.3 מיליון יהלומים רשומים. שוויים הכולל של היהלומים הרשומים בפלטפורמה מסתכם ב-5.8 מיליארד דולר, נתון הממחיש את הצוך של התעשייה בפלטפורמת מסחר חלופית, המציעה ערך מוסף לחבריה. 

 

הנשיא בפועל של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, יורם דבש, אמר כי "חיפשנו עבור Get Diamonds מנהיג חזק מתוך התעשייה, כדי שהמיזם יוצא הדופן הזה יממש את מלוא הפוטנציאל שלו. קים פלטייה היא לדעתנו האדם המתאים ביותר לתפקיד. כסגנית נשיא מכירות ושיווק לשעבר בחברת פוליגון (Polygon), קים היא לא רק בעלת הניסיון הדרוש לניהול וצמיחת פלטפורמות יהלומים B2B, אלא גם עשתה זאת בהצלחה בשווקים מאתגרים".

 

get diamonds פלטפורמת יהלומים
צילום: get diamonds

בתפקידיה הקודמים, קים פלטייה כיהנה כנשיאת IGC Jewelry & Diamonds, וכסגנית נשיא בחברות Hearts On Fire, Memoire, וג'ון הארדי (John Hardy). בנוסף, כיהנה כמנהלת שטח בשירות קידום היהלומים של דה בירס (De Beers).

 

"אני נרגשת ואסירת תודה על ההצעה לאתגר החדש והמרגש הזה", אמרה פלטייה. "פלטפורמת מסחר ביהלומים B2B שיוצרה ע"י ועבור החברים שאותם היא משמשת, היא בהחלט רעיון שהגיע זמנו. מציאת דרכים חדשות לתת ערך עסקי חזק לחברות יהלומים ותכשיטים הייתה אחד האתגרים המספקים ביותר שהיו לי בפוליגון. העבודה כאן תשחזר את התפקיד ההוא, רק בהיקף באמת גלובלי, ובגיבוי מלא של WFDB עצמה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן