הונג קונג יהלומים תכשיטים

ענף היהלומים הישראלי נערך לתערוכת הונג קונג ביוני

שלושים חברות ישראליות יציגו בביתן מכון היהלומים בתערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג שתתקיים ב-20-23 ביוני 2019, במרכז הכנסים והתערוכות בהונג קונג.

 

הביתן הישראלי בתערוכה ממוקם באזור המיועד ליהלומים, אולם 3BC. הביתן המרווח יכלול את ביתני המציגים ואת ביתן מכון היהלומים, הפעם בעיצוב חדש. בביתן המכון ימוקמו מסופים של Get-Diamonds, בעזרתם יוכלו המבקרים לאתר את היהלומים שהם מחפשים בתערוכה באנגלית ובסינית. כמו כן, יינתנו ליהלומנים המציגים שירותי משרד.

גט דיימונדס הונג קונג
צילום:IDI

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אמר: "אסיה היא שוק מפתח לתעשייה שלנו. אנו רואים עלייה מתמדת בביקוש לתכשיטים בשווקים אלה, ובמיוחד בסין. השוק באסיה ימשיך לצרוך יהלומים גם בטווח הרחוק, ואנו נמשיך לספק יהלומים לשוק הזה בהווה ובעתיד".

 

"תערוכת הונג קונג יוני היא תערוכה חשובה ליהלומנים ישראלים הפעילים בשוק האסייתי", אמר מנכ"ל מכון היהלומים, אביאל אליה. "התערוכה נערכת במחצית השנה בין שתי התערוכות הגדולות האחרות, במרץ ובספטמבר. אנחנו אופטימיים ומעריכים כי המציגים הישראלים יזכו לתערוכה טובה, ואנו מצפים לתנועת מבקרים ערה בביתן הישראלי".

ביתן ישראלי הונג קונג
צילום: IDI

 

אסיה הוא השוק השני בגודלו לייצוא יהלומים מלוטשים מישראל. כ- 30% מכלל ייצוא היהלומים מישראל מגיע לאסיה, ובעיקר להונג קונג. היהלומים משווקים גם לסין, הודו, תאילנד, סינגפור, טייוון, יפן ועוד.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן