שנחאי סין נוף בניינים

סין מצדיעה לישראל: שבוע היהלומים הישראלי בשנחאי מסמן עידן חדש של שיתוף פעולה

עידן חדש של שיתוף פעולה בין תעשיות היהלומים של ישראל וסין יתחיל השבוע, עם פתיחתו של שבוע היהלומים הישראלי הראשון בשנחאי, שיתקיים ב-16-18 ביולי (שלישי-חמישי), שמארגנות במשותף בורסת היהלומים הישראלית ובורסת היהלומים של שנחאי. האירוע יתקיים בבורסת היהלומים של שנחאי, בפעם הראשונה שבה יהלומנים ישראלים מוזמנים באופן רשמי להציג את היהלומים שלהם בפני חברים בבורסת היהלומים הסינית. 

 

המשלחת הישראלית, בראשות נשיא בורסת היהלומים הישראלית יורם דבש ומנכ"ל הבורסה ערן זיני, כוללת 16 חברות יהלומים. בצד הסיני, ישתתפו באירוע נשיא בורסת היהלומים של שנחאי, קיאנג לין (Qiang Lin), לצד בכירים נוספים בענף היהלומים הסיני. באירוע ישתתף גם נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ארני בלום (Ernie Blom).

 

דגל סין ישראל
צילום: IDI

שבוע היהלומים בשנחאי יכלול גם סמינר של יום, פורום היהלומים סין-ישראל, ובו ייערכו דיונים על תפקיד הטכנולוגיה, המסחר האלקטרוני והמיתוג של יהלומים טבעיים בקידום התעשייה. שיא האירוע צפוי להיות חתימת מזכר הבנות בין בורסות היהלומים הישראלית והסינית, שתעמיק את שיתוף הפעולה המתמשך בין הגופים. הביקור אף יכלול ביקורים במפעלי ייצור תכשיטי יהלומים באזור, וכן אירועים חברתיים ואירועי נטוורקינג.

 

גולת הכותרת של שבוע היהלומים תהיה אירוע מכירה, שבו יהלומנים מישראל יציגו את הסחורה שלהם בפני קנייני יהלומים מסין. באירוע צפויים להשתתף קניינים סינים רבים.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "לראשונה השנה, אנו עורכים את שבוע היהלומים הישראלי בסין. האירוע ללא ספק מדגיש את כוחו של מותג היהלומים הישראלי, ואת המסלול המדהים שישראל עשתה לתפקיד מוביל בתעשיית היהלומים העולמית. הסכמי שיתוף הפעולה שעליהם נחתום השבוע יאפשרו להגיע לחוזים חדשים בין חברות יהלומים ישראליות וסיניות, ויחזקו את מערכת היחסים המועילה הדדית בין בורסות היהלומים הישראלית והסינית. זה יפתח שווקים חדשים וגדולים מאוד בפני יהלומנים ישראלים".

 

יורם דבש לי קיאנג
צילום: Efi Sameach

דבש הוסיף כי "אנו משוכנעים שהאירוע יוכתר כהצלחה גדולה, וצופים כי נחזור לכאן מדי שנה. אנו גם מזמינים את הקולגות הסינים שלנו להצטרף אלינו בשבוע היהלומים הבינלאומי הבא, שיתקיים ב-10-12 בפברואר 2020".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן