שבוע היהלומים בישראל 2019

ננעל שבוע היהלומים: הבורסה מסכמת אירוע מוצלח ביותר

בורסת היהלומים הישראלית נעלה היום (רביעי) את שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל לשנת 2019, ומצהירה כי היה זה האירוע הגדול והמוצלח מסוגו עד כה. התערוכה התקיימה בקומת המסחר העצומה של בורסת היהלומים, הגדולה מסוגה בבורסת יהלומים כלשהי בעולם.

 

שבוע היהלומים לשנת 2019 משך יותר מ-350 קניינים זרים מיותר מ-30 מדינות, מהם שליש אשר ביקרו לראשונה בבורסה הישראלית. יותר מ-150 חברות יהלומים ישראליות הציגו במהלך האירוע יהלומים מלוטשים, ועשרות חברות הציגו תכשיטי יהלומים יוקרתיים באגף שהוקדש לכך באולם המסחר. במהלך שלושת ימי האירוע, הורגשה תנועה ערה ביותר באולם המסחר.

 

במהלך האירוע נערכו כמה אירועים מיוחדים, שמשכו עניין רב. טקס הפתיחה שנערך ב-28 בינואר כלל נאומים מאת שר הכלכלה אלי כהן, שהתחייב להמשך שיתוף הפעולה מצד הממשלה עם תעשיית היהלומים, ונשיא בורסת היהלומים יורם דבש, שהודה למשתתפים עבור תמיכתם ואיחל להם תערוכה פורייה.

 

מומחה היהלומים והמו"ל מרטין רפפורט נשא הרצאה מרתקת בקומת המסחר, על האופן שבו ניתן להרוויח ממכירת יהלומים, והדגיש את חשיבות הפילוח והשיווק הנישתי.

 

במהלך האירוע, בורסת היהלומים חנכה מרכז מכירות פומביות של יהלומים, בהמשך להצלחתו של מרכז המכרזים הבינלאומי שנפתח לפני כשנתיים. המתקן החדש יארח מכירות יהלומים פומביות בינלאומיות חיות, כשהמכירה הפומבית הראשונה תיערך באפריל. בנוסף, נערכו אירועים חברתיים, ובהם קבלת פנים וארוחת ערב תוססת שכללה הופעות חיות וריקודים, וכן הרמת כוסית עם סגירת התערוכה.

 

יו"ר שבוע היהלומים הישראלי, עזרא בוארון, אמר כי הוא נרגש ממספר המשתתפים ומהיקף התנועה בקומת המסחר. "החודשים הרבים של מאמצים מצדנו בהחלט השתלמו. אנחנו יכולים להצהיר כי שבוע היהלומים הישראלי לשנת 2019 היה הצלחה גדולה, אך לא ננוח על זרי הדפנה. אנחנו כבר עובדים על הפיכתו של שבוע היהלומים לשנת 2020 למרגש אף יותר. שריינו את התאריך, 2.2.20", אמר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן