משלחת קניינים בבורסת היהלומים

משלחת CBG מסכמת ביקור ראשון מוצלח בבורסת היהלומים

משלחת קניינים מטעם קבוצת ביקרה השבוע לראשונה בבורסת היהלומים הישראלית, בהזמנת הבורסה. קבוצת Continental Buying Group היא ארגון התכשיטים העצמאי הגדול בארה"ב, המייצג יותר מ-100 מחנויות התכשיטים העצמאיות המצליחות ביותר במדינה.

 

המשלחת שביקרה בבורסה כללה 8 חברים, ובהם תכשיטנים מובילים מפלורידה, אלבאמה, טנסי ואוהיו.  בראש המשלחת עמדו מייסדת ומנכ"לית הארגון, אנדי ויינמן (Andie Weinman), וסמנכ"ל התפעול ג'ו מרפי (Murphy). בכדי להעניק לקבוצת הקניינים חשיפה לכמה שיותר ספקי יהלומים ישראלים, הביקור תוזמן כך שייערך במקביל ליריד כחול-לבן שנערך באולם המסחר של בורסה, והפגיש סוחרי יהלומים ישראלים וקניינים.

 

אנדי ויינמן מסרה כי היא מקווה שצוות הקניינים יהיה הראשון מיני רבים שיבקרו בישראל. "ביקרנו בבורסת היהלומים הישראלית מוקדם יותר השנה בשבוע היהלומים הבינלאומי בפברואר, והתרשמנו מאוד. החלטנו לארגן קבוצת קניינים ראשונה מסוגה, וזה מה שעשינו כעת. אנו מקווים שצוותי קניינים יבקרו בישראל פעמיים בשנה, באוקטובר ובמרץ".

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, אמר כי הוא נרגש מהקשר עם קבוצת CBG. "זהו אחד הארגונים החשובים ווהמשפיעים ביותר בשוק התכשיטים האמריקאי. הוא מעניק לנו גישה ישירה לקמעונאים עצמאיים גדולים, שהוא שוק לא מנוצל במידה רבה עבור חברות יהלומים ישראליות. נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח כי שיתוף הפעולה יימשך", אמר דבש.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן