IDWI at the IDE

משלחת מטעם התאחדות התכשיטנים של ארמניה תבקר בשבוע היהלומים בישראל

משלחת בכירה של התאחדות התכשיטנים של ארמניה (AJA) תשתתף בשבוע היהלומים ה-6, שייערך בישראל ב-13-16 בפברואר 2017. במוקד הביקור תתקיים חתימה בינה לבין בורסת היהלומים הישראלית. טקס החתימה ייערך בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, בחסותו של נשיא קונפדרציית התכשיטים העולמית (CIBJO), ד"ר גאייטנו קאבאליירי (Gaetano Cavalieri).

 

התאחדות התכשיטנים של ארמניה היא גוף מקצועי הקושר בין תכשיטנים ארמניים ברחבי העולם, ופועל להגברת התקשורת ושיתוף הפעולה ביניהם. לארגון יש נציגים בארה"ב, ארמניה, רוסיה, המזרח התיכון, אירופה, דרום אמריקה ואוסטרליה.

 

נשיא הבורסה, יורם דבש: "אני שמח שהתאחדות התכשיטנים של ארמניה תשלח משלחת רשמית לשבוע היהלומים בישראל. לתכשיטנים מארמניה יש מורשת ייחודית וארוכה של ייצור תכשיטים, והם תרמו תרומה חשובה לתעשיית התכשיטים ברחבי העולם. אנחנו שמחים מאוד שהתאחדות התכשיטנים של ארמניה הסכימה לשתף פעולה עם תעשיית היהלומים הישראלית, כדי לקדם את סקטור תכשיטי היהלומים, במיוחד לאור ההשקעות שביצענו בחיזוק תחום זה".

 

נשיא התאחדות התכשיטים של ארמניה, סרקיס נוריאן (Sarkis Nourian), אמר כי "אנחנו שמחים מאוד שהוזמנו על ידי בורסת היהלומים הישראלית להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל. אנחנו שולחים לאירוע משלחת כדי לחקור ערוצים של שיתוף פעולה, וליצור לכך מסגרת רשמית. אנחנו יודעים כי לתערוכה זו יש חשיבות גדולה לבורסה, והיא מציעה לנו הזדמנות מצוינת ללמוד על התעשייה ולפגוש את חבריה", אמר.

 

מזכר ההבנות יקבע תחומים של שיתוף פעולה בין שני הגופים בישראל, ובמדינות אחרות שבהן יש לשני הצדדים אינטרס משותף.

 

שבוע היהלומים הישראלי יציע השנה מגוון עצום של סחורה, שתוצג על ידי מאות מציגים מישראל ומרחבי העולם. בנוסף, ייערכו במהלך השבוע טנדרים בינלאומיים רבים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים. שבוע היהלומים הבינלאומי יציע השנה גם תכנית חברתית עשירה, הכוללת סיורים בחינם לירושלים ולים המלח. כמו בעבר, לקניינים מוצעת לינה בחינם למשך שלושה לילות בבתי מלון סמוכים. האירוע צפוי למשוך כמה מאות קניינים נוספים השנה, לעומת שנים קודמות.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן