מכון היהלומים הונג קונג

מכון היהלומים יערוך מכירה פומבית של יהלומים בתערוכת הונג קונג

מכון היהלומים הישראלי יערוך גם השנה מכירה פומבית של יהלומים מיוחדים, בתערוכת היהלומים, אבני החן והפנינים הנערכת בסוף פברואר בהונג קונג. זו השנה השנייה ברציפות שבה עורך המכון מכירה פומבית של יהלומים מיוחדים,  המוצעים למכירה ע"י המציגים הישראלים בתערוכה. ביהלומים ניתן יהיה לצפות, ולהציע עבורם מחירי קנייה, במהלך היומיים הראשונים של התערוכה, ב-26-28 לפברואר. הצעות הקנייה יוצגו על גבי מסכי מחשב בביתן.

 

הביתן הישראלי ימוקם באולם המוקדש לתצוגת היהלומים בתערוכה, המשתרע השנה על פני 830 מ"ר, ובו מציגות 58 חברות. 10 חברות ישראליות נוספות יציגו במיקומים שונים בתערוכה. ביתן מכון היהלומים יכלול עמדות של מערכת Get-Diamonds, שבהן יוצג מלאי היהלומים של המציגים בביתן. לטובת הקניינים, המידע יוצג באנגלית ובסינית. בנוסף, הביתן יציע למבקרים עמדות טעינה לטלפונים סלולריים, וכן כיבוד קל.

 

המציגים הישראלים יציגו בתערוכה יהלומים המותאמים לשוק האסייתי, יהלומים צבעוניים, וכן תכשיטים מעוצבים משובצים ביהלומים.

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אופטימי לקראת התערוכה הגדולה הראשונה שנערכת השנה בהונג קונג. "בחודש ינואר נערך בישראל שבוע היהלומים הבינלאומי. לצערנו, מועד שבוע היהלומים קרוב לראש השנה הסיני, מה שמונע מקניינים סינים לבקר בתערוכה. אנו מקווים שהקניינים הללו יגיעו לתערוכה בהונג קונג ויחפשו לחדש את המלאי שלהם, ומצפים לעשות איתם עסקים. אסיה היא שוק מרכזי עבור התעשייה הישראלית, ולמרות התנודות בשוק הסיני בכל הקשור לרכישת יהלומים, אנו מקווים שזו תהיה תערוכה טובה".

 

הונג קונג היא שוק הייצוא השני בגודלו של התעשייה הישראלית, האחראי לכ-30% מסך יצוא היהלומים של ישראל. בנוסף לתערוכה זו, מכון היהלומים משתתף במסגרת ביתן ענפי בשלוש תערוכות נוספות בהונג קונג, בחודשים יוני, ספטמבר ונובמבר. בנוסף, מתוכננת השנה גם תערוכה מיוחדת בשנזן, סין.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן