יהלומים הודו חיסונים קורונה

קמפיין WFDB בהודו: אלפים מעובדי ענף היהלומים קיבלו חיסון קורונה בחינם

קמפיין Diamond Aid של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), שהושק בחודש מאי במטרה לסייע למאבק בנגיף הקורונה בהודו, הגיע לשיאו בהקמת עמדת חיסונים בחינם לעובדי ענף היהלומים במומביי.

 

מבצע החיסונים, שיכלול בשלב הראשון 5,000 מעובדי הענף, מאורגן בשיתוף קרן הסיוע ההודית הלאומית של ענף אבני החן והתכשיטים (GJNRF) והמועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו (GJEPC), בשיתוף בורסת היהלומים של בהראט.

 

חיסוני קורונה הודו יהלומים
מקור: WFDB

ספקית שירותי הבריאות המובילה Apollo Hospitals אחראית לצד האדמיניסטרטיבי של מבצע החיסונים, ואיגוד חותכי ולוטשי היהלומים Borivali מספק את המתחם והלוגיסטיקה הדרושים. 

 

קמפיין Diamond Aid, שמובילה הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, נועד לגייס את תמיכתה של תעשיית היהלומים והתכשיטים העולמית. הקמפיין כלל פניות אישיות למובילי התעשייה, בעיתונות, באינטרנט ובמדיה החברתית. בקמפיין גויסו עשרות אלפי דולרים, הן מצד יחידים והן מצד ארגונים בתעשייה.

 

קמפיין קורונה הודו יהלומים
מקור: WFDB

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, יורם דבש, מסר כי "אנחנו שמחים מאוד שקמפיין Diamond Aid של ה-WFDB איפשר לחסן אלפי עובדים בענף היהלומים באזור מומביי. הצגנו את הקמפיין מתוך הבנה עמוקה בדבר האחריות המשותפת של קהילת היהלומים ברחבי העולם. מאמצינו סייעו לנו להשיג תמיכה מצד חלקים גדולים בעולם היהלומים והתכשיטים, ולגייס עשרות אלפי דולרים לטובת המטרה. אנו מודים לכל התורמים שלנו, וכן לבורסת היהלומים של בהראט, לקרן הסיוע ההודית הלאומית של ענף אבני החן והתכשיטים, ולמועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו, על כך שסייעו להפוך את מבצע החיסונים הזה למציאות".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן