trading hall art 3

ההרשמה לשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל מתעלה על הציפיות

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, שייערך ב-13-16 בפברואר 2017, מייצר עניין רב בקרב קניינים ברחבי העולם, וההרשמה נמשכת בקצב שיא. לדברי בורסת היהלומים הישראלית, המארגנת את האירוע, מספר הקניינים הרשומים צפוי להתעלות בכמה מאות משתתפים על שיאי הנוכחות הקודמים.

 

חיים וולנר, יו"ר הוועדה המארגנת של שבוע היהלומים בישראל, אמר כי עד כה נרשמו קניינים מיותר מ-20 מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, גרמניה, סין והודו. "רוב בנרשמים הגיעו מהמדיה החברתית, שבה ביצענו קמפיין מאוד פעיל. אחוז גבוה מורכב ממשתתפים חוזרים, אבל אנו רואים גם קניינים חדשים רבים, וזה מעודד מאוד", אמר.

 

"השנה הוספנו כמה מאפיינים מאוד משמעותיים – טנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, תכנית חברתית עשירה, סיורים בחינם לאתרי תיירות בירושלים וים המלח. זאת, בנוסף לשלושה לילות בחינם בבית מלון", הוסיף.

 

עם זאת, וולנר מסר כי כוח המשיכה העיקרי של האירוע הוא מבחר עצום של יהלומים מלוטשים ויהלומי גלם, שיוצעו למכירה על ידי מאות חברות ישראליות ומרחבי העולם, אשר יציגו בקומת המסחר של בורסת היהלומים הישראלית. "קניינים יודעים שהם ימצאו ליטושים מיוחדים, גדלים מיוחדים, צבעי פנסי, לייאאוטים, סדרות ועוד. זו תמיד הייתה האטרקציה העיקרית, והיא מניעה את ההתייצבות לאירוע גם השנה", הצהיר וולנר.

 

להרשמה לשבוע היהלומים הישראלי לחצו כאן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן