יהלומים ישראל הונג קונג

21 חברות יציגו בביתן היהלומים הישראלי בהונג קונג

ביתן היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים הישראלי, יארח תחת קורת גג אחת 21 חברות יהלומים ישראליות, בתערוכת התכשיטים הבינלאומית של הונג קונג שתיערך ב-28 בנובמבר עד ה-1 בדצמבר 2019. המציגים הישראלים מקווים כי למרות ההאטה בשווקים של הונג קונג וסין, קיום התערוכה לקראת ראש השנה הסיני ימשוך אליה מבקרים רבים, מאחר שהיא מיועדת לסוחרים וצרכנים כאחד.

 

הביתן הישראלי ימוקם השנה באולם 1 של מרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג. הביתן ישתרע על פני 216 מ"ר, ויהיה אחד הגדולים בתערוכה. הקניינים שיבקרו בו יוכלו להיעזר במאגר המקוון Get Diamonds Show, הכולל את כלל היהלומים של המציגים הישראלים בתערוכה, באנגלית ובסינית. 

 

בנוסף, מכון היהלומים יפעיל דוכן מידע בלאונג' של הביתן, שהופך תמיד למקום התכנסות פופולרי, הכולל מסופים של Get Diamonds Show, ומגיש כיבוד קל במהלך היום.

 

התורים בכניסה לתערוכת הונג קונג יוני 2019
צילום: מכון היהלומים הישראלי

התערוכה שמארגן איגוד יצרני התכשיטים בהונג קונג (HKJMA), תציג תכשיטי יוקרה, יהלומים לא משובצים, פנינים ואבני חן צבעוניות. תערוכת הונג קונג מושכת קניינים מסין, טייוון, הפיליפינים, אינדונזיה, וחלקים אחרים באסיה-פסיפיק. מועד קיום התערוכה מאפשר לקניינים לאגור מלאי, רגע לפני עונת החגים העמוסה. 

 

השווקים של אסיה משחקים תפקיד מרכזי באסטרטגיית השיווק של ישראל, והמכירות לאסיה מהוות כ-30% מייצוא היהלומים המלוטשים מישראל. התערוכות בהונג קונג מהוות מוקד אסטרטגי מבחינת מכון היהלומים הישראלי, המארגן ביתנים לאומיים בתערוכות המתקיימות במרץ, יוני, ספטמבר ונובמבר.

 

ביתן מכון היהלומים בתערוכת הונג קונג יוני 2019
צילום: מכון היהלומים הישראלי

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן