בורסת יהלומים ישראל בחריין

בורסות היהלומים של ישראל ובחריין חתמו על מזכר הבנות

שר התעשייה, המסחר והתיירות של בחריין, זייד ר. אלזיאני (Zayed R. Alzayani), מנכ"ל הבורסה של בחריין, שייח' חליפה בין-איברהים אל-חליפה (Sheikh Khalifa bin Ebrahim Al-Khalifa), ובכירים אחרים בממשלת בחריין ביקרו לאחרונה בבורסת היהלומים הישראלית, על מנת לחתום על מזכר הבנות בין בורסת היהלומים הישראלית והבורסה של בחריין.

 

מזכר ההבנות נחתם בעקבות אירוע היסטורי נוסף שנערך לאחרונה בבורסת היהלומים, עם פתיחתה של נציגות של מרכז הסחורות של דובאי (DMCC), בהשתתפות אחמד בין-סוליאם (Ahmed Bin Sulayem), יו"ר ומנכ"ל מרכז הסחורות של דובאי ובורסת היהלומים של דובאי.

 

בורסת היהלומים מכבי שמשון
צילום: IDI 

מזכר ההבנות עם הבורסה של בחריין יאפשר חילופי מידע וקידום קשרים עסקיים בין הבורסות. הבורסה של בחריין ובורסת היהלומים הישראלית צפויות לפתח ערוצי תקשורת, כדי להחליף ידע ומומחיות, במיוחד בנוגע למסחר בנכסים המבוססים על סחורות, ולבחון אפשרות למיזמים משותפים כדי ליצור הזדמנויות עסקיות אפקטיביות עבור שני הצדדים.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית והפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), יורם דבש, ושייח חליפה בין איברהים אל-חליפה, חתמו על ההסכם בבורסת היהלומים. בפגישה השתתפו גם גורמים ממשלתיים ועסקיים, וכן ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה-הכהן.

 

יהלום מלוטש - מחירי יהלומים
צילום: Rio Tinto

השר אלזיאני אמר כי "אני גאה להיות כאן בישראל, ואבקש להודות לכם על קבלת הפנים החמה. אנחנו נרגשים לעבוד יחד עם בורסת היהלומים הישראלית. אנו מצפים לנצל הזדמנויות סחר, במיוחד בתחום היהלומים, ומודים לבורסת היהלומים הישראלית על הצגת כמה דרכים לשיתוף פעולה בין בחריין וישראל".

 

יורם דבש אמר כי "מזכר ההבנות מסמן את תחילתו של מסע שבורסת היהלומים הישראלית והבורסה של בחריין מתחילות יחד. אנו מצפים ליצור דיאלוג עם הבורסה של בחריין, להחליף רעיונות ולשתף מידע, ולבחור יוזמות מסחריות משותפות. אני בטוח שמזכר ההבנות הזה יוביל להזדמנויות כלכליות עבור שני הצדדים. וחשוב מכך, אנו מקווים שזה יאפשר לנו לבנות מערכת יחסים של אמון וכבוד הדדיים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן