גשר WP

קוין ערכה מכרז גלם מוצלח בבורסת היהלומים

בורסת היהלומים הישראלית השלימה בשבוע שעבר מכרז מוצלח ראשון של חברת קוין אינטרנשיונל (KOIN International), במרכז המכרזים הבינלאומי של הבורסה. במכרז הוצעו למכירה יהלומי גלם במשקל 10.8 קרט ומעלה, וכן יהלומי פנסי צבעוניים ממכרה EKAPA (קימברלי) בדרום אפריקה. בין היתר, הוצע במכרז יהלום ויויד צהוב ונדיר במשקל 49 קרט.

 

המכרז כלל בעיקר יהלומים גדולים, אך כלל גם מגוון יהלומי גלם בכל הגדלים והצבעים, כולל חבילות של יהלומים צבעוניים במשקל 2-4 קרט ובמשקל 5-10 קרט.

 

מכרז יהלומים בינלאומי KOIN
צילום: ISDE

למרות ההאטה בשוק היהלומים, בשל התפשטות נגיף הקורונה, חברת קוין דיווחה כי במכרז נרשמה השתתפות גבוהה, וכי רוב היהלומים – כולל היהלום הצהוב במשקל 49 קרט – נמכרו במהלכו.

 

מנכ"ל קוין אינטרנשיונל, אדם שולמן (Adam Schulman), מסר כי "לאור האיסור על נסיעות, והשפעות אחרות של הקורונה על התעשייה שלנו, אנו שמחים מאוד שהצלחנו לערוך את מכרז EKAPA שלנו בישראל, ושמחנו במיוחד מהצלחתו. בהחלט נערוך בעתיד עוד מכרזים בישראל".

 

יו"ר ועדת הגלם של בורסת היהלומים הישראלית, צביקה זמיר, מסר כי "טובתם של היצרנים בישראל ניצבת בראש סולם העדיפויות שלנו, ולכן הבאנו את המכרז של קוין לישראל. שמחתי לראות שכל החדרים במרכז המכרזים הבינלאומי התמלאו עד אפס מקום. נמשיך במאמצינו להביא יותר יהלומי גלם לישראל".

 

מרכז המכרזים יהלומים KOIN
צילום: ISDE

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "המכרז של קוין אינטרנשיונל כלל יהלומים גדולים ויהלומי פנסי איכותיים ממכרה EAPA, ואלו היהלומים שהתעשייה הישראלית מתמחה בהם. אנו שמחים בהצלחת המכרז, במיוחד בתקופה המאתגרת הזו. אנו מודים לקוין אינטרנשיונל על עזרתם בקיום המכרז בבורסת היהלומים הישראלית". 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן