alrosa30

אלרוסה תערוך מכירת יהלומים מיוחדים בשבוע היהלומים הישראלי

אלרוסה (Alrosa) תערוך טנדר של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים במהלך שבוע היהלומים הבינלאומי ה-6 בישראל, שייערך בבורסת היהלומים הישראלית ב-13-16 בפברואר 2017. בטנדר יועמדו למכירה 108 חבילות של יהלומי גלם במשקל 11 עד 199 קרט, וכמה יהלומים מלוטשים לבנים וצבעוניים ייחודיים, במשקל 10 עד 80 קרט, כולל חמישה יהלומים שנחתכו מאותו יהלום גלם ענק.

 

היהלום המרכזי במכירה הפומבית של אלרוסה הוא היהלום העגול "כוכב וילויסק" (“Star of Viluysk”) שמשקלו 80.59 קרט, אשר יוצג במהלך שבוע היהלומים בישראל, לצד יהלומים מיוחדים אחרים של אלרוסה, בקומת המסחר של הבורסה.

 

נשיא אלרוסה, אנדריי זרקוב (Andrey Zharkov), יהיה אורח כבוד בשבוע היהלומים הבינלאומי. ביקורו יתקיים במקביל לפתיחת מרכז הטנדרים הבינלאומי בבורסת היהלומים הישראלית, שיארח טנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, שיערכו מפיקות גלם מרכזיות וסוחרי יהלומים עצמאיים.

 

אלרוסה, מפיקת הגלם הגדולה בעולם במונחי קרט, ערכה בבורסה הישראלית טנדרים של יהלומים מלוטשים ויהלומי גלם בקביעות, במשך כמה שנים. לאחרונה אלרוסה ובורסת היהלומים הישראלית חתמו על מזכר הבנות שמטרתו להגביר את שיתוף הפעולה בין שני הארגונים במגוון תחומים. במהלך ביקורו של זרקוב, נשיא אלרוסה וצוותו ייפגשו עם בכירי בורסת היהלומים הישראלית, כדי לדון בתנאים ספציפיים של מזכר ההבנות, ובהם אספקה מוגברת של גלם.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראלי יכלול השנה כמה טנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, שיערכו מפיקות יהלומים מרכזיות וספקים עצמאיים. טנדרים אלו יתווספו למגוון רחב של סחורה שיציעו למכירה מאות מציגים מישראל ומרחבי העולם. שבוע היהלומים הבינלאומי לשנת 2017 יכלול גם תכנית חברתית עשירה, הכוללת סיורים בחינם לירושלים ולים המלח. קניינים שישתתפו באירוע זכאים גם ללינה בחינם למשך שלושה לילות, בבתי מלון סמוכים.

 

אלרוסה פעילה בחיפוש, הפקה ומכירה של יהלומי גלם. הפעילויות של אלרוסה ממוקמות ברפובליקת סאחה (יקוטיה) ובמחוז ארכנגלסק. בשנת 2015, החברה הפיקה 38.3 מיליון יהלומי גלם, והכנסותיה הסתכמו ב-224.5 מיליון רובל.

 

על מנת להירשם לטנדר של אלרוסה שלחו מייל לכתובת: [email protected], ובכ- ccלכתובת: [email protected]

 

להרשמה לשבוע היהלומים לחצו כאן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן