חברת תכשיטי היהלומים הסינית צ׳או טאי פוק (Chow Tai Fook) תשיק את קמפיין To Tell the Truth (לומר את האמת) לצד חווית קניות בסביבה טכנולוגית עשירה שתעודד צרכנים ללמוד על מקורם של יהלומים, כך דווח ב-campaignasia.com וצוטט ב-IDEX Online.
החברה פיתחה טכנולוגיה המוגנת כפטנט, המאפשרת לה לסמן כל יהלום בסימן מסחרי שהינו המספר הסידורי הייחודי לכל אבן. מותג היהלומים קורא לטכנולוגיה החדשה T-mark, ולדבריו היא מדגישה את ארבעת ה-T של החברה: עקיבות, שקיפות, אמת והתחשבות (traceable, transparent, truthful and thoughtful).
מהחברה נמסר, כי ה-T-mark פותח כדי לבנות אמון, על ידי אפשרות המעקב אחרי היהלום החל ממוצאו, דרך החיתוך, הליטוש, הדירוג והעיצוב.