jewellery art 4102184

סיגנט מגיבה להאשמות ברשתות החברתיות: ״התנהלות פסולה תטופל באופן מיידי״

קמעונאית התכשיטים תכשיטני סיגנט (Signet Jewelers) פרסמה הצהרה בתגובה לטענות מטעות לדבריה בנוגע לפעילותה העסקית, המאשרת מחדש את נהלי איכות המוצר הקפדניים של החברה וציינה, כי לאורך 100 שנות ההיסטוריה של החברה היא סיפקה מוצרים בעלי ״איכות ללא רבב ומתן שירות לקוחות״.

 

״לסיגנט יש נהלי איכות מוצר נמרצים איתנים, המנוטרים באופן עקבי. הצוותים שלנו סוקרים את מאפייני הפריט עם הלקוחות הן כאשר הם מביאים את תכשיטיהם, והן בעת האיסוף לאחר השירות או התיקון, כדי להבטיח את אמונתם בהשבת הפריט המקורי שלהם״, מסבירה ההצהרה.

 

״למרות שצוות שירות הלקוחות שלנו לא קיבל מספר יוצא דופן של תלונות הקשורות להליכים אלו, אנו מתייחסים לכל דאגה של הלקוח ברצינות, ועושים כל מאמץ כדי להבין, לפתור וללמוד מכל אחד – וכאשר מתעוררות בעיות – אנו עושים כל שביכולתנו כדי לתקן את המצב״.

 

״בנוסף, אנו מתנגדים בתוקף לטענות האחרונות שפורסמו ברשתות החברתיות, כי חברי הצוות שלנו מטפלים באופן לא ראוי ושיטתי בתיקוני תכשיטים או שהיו מעורבים ב׳החלפת יהלומים׳. מקרים של התנהלות פסולה הינם נדירים ביותר, והם יטופלו באופן הולם ומיידי. תכשיטי סיגנט נשארת מחוייבת להגיב לכל חשש של לקוחות, לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ושירות, וממשיכה לשמור על אמון לקוחותיה״, סיכמה ההצהרה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן