blue nile

הכנסות תכשיטי בלו נייל הסתכמו ב-113.8 מיליון דולר

קמעונאית המקוונת בלו נייל (Blue Nile) דיווחה, כי הכנסותיה ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-113.8 מיליון דולר לעומת 113.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הגולמי עמד על 22.4 מיליון דולר. מהדיווח ב-Gem konnect עולה עוד, כי המכירות של תכשיטי אירוסין נטו בארה״ב ירדו ב-4.4%, ל-62.6 מיליון דולר, בעוד מכירות של תכשיטים אחרים בארה״ב צמחו ב-5.9%  ל-30.4 מיליון דולר. המכירות הבינלאומיות נטו הסתכמו ברבעון השני ב-20.8 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 6.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, שהסתכם ב-19.5 מיליון דולר.

 
״בלו נייל ממשיכה לדמיין מחדש את החוויה הקמעונאית, ומחברת בין חוויית המשתמש המקוונת והפיזית באמצעות קונספט ה-Web room, אשר יתרחב לחמישה מיקומים נוספים עד סוף השנה״, אמר נשיא ומנכ״ל בלו נייל, הארווי קנטר (Harvey Kanter). לדבריו, ״התוצאות שלנו משקפות השקעה גבוהה יותר מהצפוי, שאמנם השפיעה על התוצאות בטווח הקצר, אבל אנו מאמינים שתיצור רווח בטווח הארוך״.

 
בלו נייל פרסמה תחזית של מכירות נטו בסך 107-110 מיליון דולר ברבעון שיסתיים ב-2 באוקטובר. המכירות השנתיות נטו צפויות להסתכם ב-465-495 מיליון דולר.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן