חברת KSS ממומבאי הודיעה בחודש מאי כי בכוונתה לפתוח 500 חנויות תכשיטים קמעונאיות ברחבי הודו תחת המותג ביג׳ולז (Bjewelz), ובתוך כשלוש שנים להגיע למחזור של כ-893 מיליון דולר (לפי שער חליפין מעודכן). מוקדם יותר השבוע בדלהי, נפתחה החנות הראשונה של המותג.
מדיווח שפורסם ב- Gem Konnect עולה, כי מותג ביג׳ולז מנוהל על ידי חברת תכשיטי בירלה (Birla Jewels), חברה בת של KSS. מהחברה נמסר, כי היא בטוחה בתוכניותיה להשיק עד סוף השנה 70 סניפים במספר ערים בהן: מומבאי (Mumbai), אחמדאבאד (Ahmedabad), פאנטה (Patna), וגווליה (Gwalior).
יו״ר הקבוצה, סאטיס פאנצ׳אריה (Satish Panchariya) אמר, כי החברה תתמקד ביצירת יותר תכשיטים מסורתיים כמו גם מוצרי תכשיטים עכשווים שיהיו זמינים לשוק הרחב במחירים סבירים.