עונת החגים הייתה שמחה במיוחד עבור ענקית הקמעונות המקוונת אמזון: לפי דיווחים בחדשות, אמזון מכרה בעונת החגים הנוכחית 10,451 קרט יהלומים ו-2.5 מיליון שעונים.
על פי אמזון, מדובר בכמות יהלומים שהייתה מספיקה לשבץ 6.5 פעמים את הכתר העצום של המלכה אליזבת ה-2. כמו כן, נמכרו כאמור 2.5 מיליון שעונים – כלומר שעון נמכר מדי 1.5 שניות. משקל הזהב בפריטים הללו, לדברי אמזון, משתווה למשקלו של דוב גריזלי.
כמו כן, מסרה אמזון כי 72% מהצרכנים שלה ברחבי העולם נעזרו בטלפון הנייד כדי לבצע רכישה.
בחודש אוקטובר, צפתה פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) כי המכירות בחודשים נובמבר-דצמבר (להוציא כלי רכב, דלק ומסעדות) ירשמו עלייה של 3.7% ל-630.7 מיליארד דולר. אם התחזית תתממש, מדובר בעלייה גבוהה משמעותית מהעלייה הממוצעת ב-10 השנים האחרונות, שעמדה על 2.5%.