תיק של גוצי

סקר: צרכנים אמידים מדרגים תכשיטנים כמובילים בשירות הלקוחות

איכות ושירות לקוחות הם שני המאפיינים החשובים ביותר עבור צרכני יוקרה, בבואם להגדיר עד כמה המוצר יוקרתי, כך עולה מסקר חדש של Luxury Institute, שבוצע בקרב 10% בעלי המשכורות הגבוהות ביותר בארה"ב, בריטניה צרפת, גרמניה, איטליה, יפן וסין. מדיווח ב-Gem Konnect עולה כי מותגי תכשיטים והארחה מצטיינים בצוותי שירות הלקוחות, ואילו מותגי נדל"ן ונעלי מעצבים הם החלשים ביותר מבחינה זו.

 

כמו כן, מצביע הסקר על כך שבבריטניה ובארה"ב, צרכני היוקרה מעניקים יותר חשיבות לשירות לקוחות, לעומת צרכני יוקרה ביפן ובסין. עיצוב מעולה דורג שלישי ברשימת המאפיינים החשובים, וגם הוא חשוב יותר בבריטניה ובארה"ב מאשר במדינות אחרות. אומנות מעולה דורגה במקום הרביעי בסדר החשיבות, על ידי 59% מהנשאלים בארה"ב ו-33% מהנשאלים בשש המדינות המשתתפות.

 

מנכ"ל Luxury Institute, מילטון פדרזה (Milton Pedraza), אמר בתגובה לסקר כי "מחצית מהצרכנים האמידים שהשתתפו בסקר שלנו מסרו כי אנשי מכירות בתחום היוקרה מעניקים חוויה מותאמת אישית המבוססת על היכרות אישית, וזה מעודד, אך גם מצביעים על כך שיש הרבה מקום לשיפור בכל הנוגע למתן חווית לקוח מעולה".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן