ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי שהסתיים ב-29 באוקטובר, מהן עולה כי מכירות התכשיטים רשמו ירידה של 2.5% ל-1.2 מיליארד דולר, ואילו מכירות התכשיטים באותן חנויות ירדו ב-2%, כך דווח ב- Gem Konnect.
לדברי החברה, שילובו של מותג התכשיטים זייל (Zale) שנרכש על ידה לאחרונה, "ממשיך להתקדם היטב", ויספק הכנסות נוספות של בין 225 ל-250 מיליון דולר עד סוף שנת הכספים.
מנכ"ל סיגנט, מארק לייט (Mark Light), אמר כי "צפינו כי תנאי שוק מאתגרים יובילו לירידה במכירות התכשיטים. עם זאת, יכולתנו המתמשכת לפעול בסביבה קשה הובילה לתוצאות טובות יותר מהציפיות שלנו". הוא הוסיף כי "תכשיטי אופנה, יהלומים וזהב הציגו ביצועים טובים, וכך גם מותגים נבחרים של תכשיטי נישואין".