חברת התכשיטים הגדולה בסין במונחי נפח מכירות, צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook), מדווחת על ירידה של 21.5% ברווחיה במחצית הראשונה של שנת הכספים הנוכחית (שהסתיימה בספטמבר). מהדיווח עולה כי רווחי החברה הסתכמו בתקופה זו ב-157.31 מיליון דולר, בין היתר בשל ביקוש חלש מצרכנים מקומיים לתכשיטים וירידה במספר התיירים שהגיעו למדינה. הנתונים שעליהם דווח ברויטרס, כפי שצוטט ב-Art of Jewelry, מצביעים על הרווח החצי-שנתי הנמוך ביותר של חברת התכשיטים מאז הונפקה בדצמבר 2011.
עוד עולה מהדיווח כי ההכנסות של צ'או טאי פוק באפריל-ספטמבר 2016 ירדו ב-23.5% ל-2.78 מיליארד דולר. המכירות באותן חנויות בסין ירדו ב-20.9%, ובהונג קונג ומקאו ב-25.7%.
בתוך כך, צ'או טאי פוק פתחה חנות ראשונה של הרשת בארה"ב: ב-12 בנובמבר, פתחה חברת התכשיטים חנות של כ-45 מ"ר במייסי'ס (Macy’s) בשכונת פלושינג (Flushing) שברובע קווינס בניו יורק. כמה מקורות דיווחו כי הרשת תמכור בחנות תכשיטי יהלומים מזהב ופלטינה, וכן סחורה בלעדית וממותגת של צ'או טאי פוק.