הכנסות מותג התכשיטים Hearts on Fire ירדו במחצית הראשונה של השנה (ששת החודשים שתמו ב-30 בספטמבר), בשל "תנאים מאתגרים בשוק הקמעונאי, והסביבה התחרותית בשוק של ארה"ב", כך מדווחת הבעלים, ענקית התכשיטים צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook), כפי שנכתב ב-Rough & Polished.
מהדיווח עולה כי המכירות ירדו ב-9% ל-41.8 מיליון דולר, ואילו ההפסד התפעולי של החברה גדל ב-21% ל-8.5 מיליון דולר.
מספר החנויות של Hearts on Fire נותר ללא שינוי – 14 חנויות, מהן 12 בטייוואן ו-2 בארה"ב. המותג נמכר במהלך התקופה המדווחת ב-541 נקודות מכירה קמעונאיות נוספות.