De Beers Jewelry

דו״ח דה בירס: הביקוש לתכשיטי יהלומים הסתכם אשתקד ב-79 מיליארד דולר

במהלך סוף השבוע פרסמה דה בירס (De Beers) את דו״ח Diamond Insight ל-2016 ובו טוענת ענקית הכרייה, כי למרות הביקוש הנמוך ליהלומי גלם ב-2015, הביקוש הצרכני לתכשיטי יהלומים ירד ב-2% בלבד, ונותר "איתן" על 79 מיליארד דולר.

ב-2015 רכשו בני 15-25 יותר תכשיטי יהלומים מכל קבוצת גיל אחרת, ובמונחי ערך רכשו קרוב למחצית מכלל תכשיטי היהלומים החדשים בארה״ב, סין, יפן והודו.

בסין, השוק השני בגודלו, נרשמה צמיחה ״בשיעור נמוך״. בהודו הביקוש הצרכני האט כתוצאה מעליה בהגבלות אשראי צרכני וחולשה כללית בהוצאות.

דה בירס צופה, כי הביקוש הצרכני ימשיך לגדול בארה״ב, ואסיה, ובמיוחד סין והודו, ויונע על ידי גידול בהכנסות משק הבית בעשר השנים הבאות.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן