מכירות הנטו של קמעונאית היהלומים והתכשיטים המקוונת בלו נייל (Blue Nile), הסתכמו ברבעון הראשון שהסתיים ב-3 באפריל ב-103.1 מיליון דולר, ירידה שנתית של 3.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד שהסתכם ב-106.5 מיליון דולר.
עסקאות המכירה נטו בארה״ב ברבעון הראשון 2016 ירדו ב-7% ל-56.7 מילון דולר, זאת לעומת 61 מיליון דולר ברבעון הראשון 2015. עסקאות אחרות בארה״ב עלו ב-4% ל-27.1 מיליון דולר, לעומת 26 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
המכירות הבינלאומיות נטו הסתכמו ברבעון הראשון 2016 ב-19.3 מיליון דולר, ירידה שנתית של 0.9%. בנטרול השפעת שינויים בשערי מט״ח עלו המכירות הבינלאומיות ב-4.1%.
״כפי שציפינו, הרבעון הראשון עבר בסביבה מאתגרת עבורנו. עם זאת, אנו מעודדים ממה שראינו עד כה ברבעון השני, ורשמנו התקדמות טובה ביוזמות מרכזיות שאנו מצפים לשפר באופן מהותי לטווח הארוך״, אמר יו״ר, נשיא ומנכ״ל בלו נייל, הארווי קנטר (Harvey Kanter).