louis vuitton s 16

ביצועים מצויינים לתאגיד LVMH; רווחי התכשיטים והשעונים עלו ב-8%

הכנסות קבוצת תאגיד היוקרה LVMH עלו ב-16% משנה לשנה. קבוצת מוצרי היוקרה, שהוקמה ממיזוג בית האופנה לואי ויטון (Louis Vuitton) עם יצרנית השמפניה הצרפתית Moet & Chandon ועם יצרנית הקוניאק Hennessy, רשמה צמיחה טובה במכירות תכשיטים, ודיווחה על מומנטום חזק באירופה, ארה״ב וביפן.

 

העסקים בקבוצת התכשיטים והשעונים, הכוללת את בולגרי (Bulgari), טאג הויר (TAG Heuer), שומה (Chaumet), שעוני דיור (Dior), זניט (Zenith), פרד (Fred), הובולט (Hublot), ותכשיטי היהלומים של דה בירס, רשמו צמיחה של 8% בהכנסות אורגניות. הכנסות הקבוצה משעונים ותכשיטים הסתכמה ב-3.6 מיליארד דולר ב-2015, זאת לעומת 3 מיליארד דולר ב-2014.

 

״בסביבה של אי ודאות כלכלית, אנחנו יכולים להסתמך על הכדאיות של מותגינו והזרירות של צוותינו כדי לחזק עוד יותר את הנהגתנו בעולם של מוצרים באיכות גבוהה ב-2016״, אמר יו״ר ומנכ״ל LVMH, ברנארד ארנו (Bernard Arnault).

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן