קבוצת מוצרי היוקרה LVMH (מואה הנסי לואי ויטון) פרסמה את ביצועי המכירות לשנת 2016. על פי דיווח ב-Gem Konnect, ההכנסות של ענקית התכשיטים והשעונים הסתכמו אשתקד ב-37.6 מיליארד אירו (כ-40.3 מיליארד דולר) – עלייה שנתית של 5%.
עוד דווח כי הרווח הנקי של LVMH צמח ב-11% ל-3.98 מיליארד אירו (4.3 מיליארד דולר). LVMH מגלה לדבריה "ביטחון זהיר ביחס ל-2017".
ענקית תכשיטי היוקרה דיווחה על עלייה של 5% בהכנסות ממכירת תכשיטים ושעונים, שהסתכמו ב-3.47 מיליארד אירו (3.71 מיליארד דולר), וכן על עלייה של 5% ברווחים, שהסתכמו אשתקד ב-458 מיליון אירו (כ-490 מיליון דולר).
על פי הדיווח, נתח השוק של בולגרי (Bulgari) המשיכה לגדול, בזכות הליינים סרפנטי (Serpenti), דיווה (Diva) ו-B.zero1. הצמיחה נמשכה בסין, בקוריאה ובמזרח התיכון.
טאג הוייר (TAG Heuer), מותג השעונים של הקבוצה, צמח בשנה החולפת, ואילו המותג הובלוט (Hublot) המשיך להתפתח באסיה, ורשם "את השנה הטובה בהיסטוריה שלו". המותג Chaumet חנך קונספט חדש של בוטיק בהונג קונג.
סך הכנסות קבוצת השעונים והתכשיטים רשמו ברבעון הרביעי עלייה שנתית של 9%, וצמיחה אורגנית של 8%.