צעירים סין תכשיטים יהלומים

סקר היוקרה הגדול בסין: העשירים יגדילו את ההוצאות על תכשיטים

56% מעשירי סין מתכננים להגדיל בשלוש השנים הקרובות ב-3% את ההוצאות על מוצרי יוקרה אישיים, כך עולה מ"סקר צרכני היוקרה בסין, והטובים ביותר לשנת 2023 של Hurun" (Hurun Chinese Luxury Consumer Survey & Hurun Best of the Best Awards 2023) שביצע לאחרונה מכון המחקר Hurun ממומביי, בקרב נשאלים בעלי הכנסה גבוהה בסין, כפי שדווח ב-Jing Daily.

 

על פי הסקר, 73% מהצרכנים העשירים בסין מתכננים להוציא יותר על תכשיטים בשלוש השנים הקרובות, 67% מתכננים להוציא יותר על שעונים, ו-64% יוציאו יותר על פרטי אופנה. גברים עשירים בסין חושבים כי המותגים הטובים ביותר למתנות הם שאנל (Chanel), גוצ'י (Gucci) ורולקס (Rolex), ואילו נשים עשירות בסין מעדיפות להעניק במתנה פריטים של שאנל, הרמס (Hermès) וגוצ'י.

 

גוצ'י תכשיטים אופנה איטליה

עוד עולה מהסקר כי מותגי התכשיטים המועדפים על צרכנים עשירים בסין הם בולגרי (Bulgari), קרטייה (Cartier) ו-ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels). מותגי השעונים האהובים על הצרכנים העשירים בסין, לעומת זאת, הם רולקס, פאטק פיליפ (Patek Philippe) ובולגרי.

 

הסקר, שבוצע זו השנה ה-19 ברציפות בקרב הצרכנים העשירים ביותר בסין, כלל 750 נשאלים בעלי שווי אישי גבוה במיוחד (HNWI), ומוגדרים כבעלי נכסים משפחתיים בשווי 6.5 מיליון דולר (45 מיליון יואן), והון פנוי להשקעה של 1.9 מיליון דולר (13 מיליון יואן). ל-38 מהנשאלים יש נכסים בשווי מעל 14.4 מיליון דולר (100 מיליון יואן). גילם הממוצע של הנשאלים הוא 36, מהם 46% שגילם מתחת ל-30. השאלון כלל מספר שווה של נשים וגברים, כאשר 73% מהנשאלים נשואים, וברוב המקרים הורים לילד אחד.

 

פטק פיליפ שעון יהלומים

היו"ר והחוקר הראשי של מכון Hurun, רופרט הוגוורף (Rupert Hoogewerf), ציין כי "מטרת הסקר היא לסייע למותגים להישאר רלוונטיים בשוק היוקרה הסיני ב-2023, להבין את אורח החיים שלהם, ואת מגמות ההשקעות וההוצאות שלהם. האמון בעסקים גבוה, ומדד האושר [של הנשאלים] הוא הגבוה שתועד אי פעם, אולי בזכות פחות זמן בדרכים ויותר זמן עם המשפחה".

 

נקודות מרכזיות נוספות שעלו מהסקר:

 

השקעות: נשאלים "מצפים להגדיל את החשיפה שלהם למניות, זהב ומזומן בבנק, ולהקטין את ההשקעות בנדל"ן, יצירות אמנות וקרנות".

 

אספנות: פרטי האספנות המועדפים על עשירי סין הם תכשיטים, יינות יוקרתיים ושעונים.

 

שוק היוקרה: מכון Hurun מעריך כי שוק היוקרה בסין יתכווץ השנה ב-5% ויסתכם ב-230 מיליארד דולר. שוק היוקרה כולל מכוניות יוקרה, תחומי יוקרה מסורתיים (אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, מוצרי עור, שעונים וכו'), משקאות וסיגרים יוקרתיים, מוצרי אלקטרוניקה יוקרתיים, שירותי יוקרה, מסעדות עלית וכו'.

 

לשאלון המלא לחצו כאן

 

הרמס יוקרה סין תכשיטים

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן