דלפק בחנות תכשיטי יהלומים

מחקר: האמריקאים יוציאו 7.8 מיליארד דולר על תכשיטים ביום האם

כ-85% מהאמריקאים צפויים לחגוג השנה את יום האם, שמצוין בארה"ב ב-14 במאי, ולהוציא סכום כולל של 35.7 מיליארד דולר, עלייה של כ-4 מיליארד דולר לעומת השיא הקודם שנרשם אשתקד, כך עולה מהסקר השנתי של פדרציית הקמעונות האמריקאית (NRF). 

 

מהסקר המקיף שכלל מעל 8,000 משתתפים, עולה כי הצרכן האמריקאי יוציא בממוצע 274.02 דולר לרגל יום האם, ב"נתון הגבוה בתולדות הסקר", לעומת השיא הקודם שנרשם אשתקד, ועמד על 245.76 דולר. בשנת 2019, לפני פרוץ הקורונה, עמדה ההוצאה הממוצעת ליום האם על 196.47 דולר. 

 

ההוצאות צפויות לגדול בכל הקטגוריות, כאשר תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה ובגדים יהיו מנועי הצמיחה העיקריים. המתנות הפופולריות ביותר לרגל יום האם יהיו פרחים (74%), כרטיסי ברכה (74%) ויציאה לארוחה או בילוי (60%). הקטגוריות המובילות במונחי הוצאה כוללת, יהיו תכשיטים (7.8 מיליארד דולר), יציאות (5.6 מיליארד דולר) ומוצרי אלקטרוניקה (4 מיליארד דולר).

 

יום האם אמא מחזיקה קופסה מחבקת ילד מחזיק זר פרחים

 

מניתוח תחזית מכירות התכשיטים, עולה כי 44% מהצרכנים מתכננים לרכוש השנה תכשיטים לרגל יום האם, לעומת 41% אשתקד, ושיעור יציב של 30-35% בין השנים 2011-2021. ההוצאה הממוצעת למשק בית על תכשיטים ליום האם צפויה לעלות ל-59.90 דולר, לעומת 54.14 דולר אשתקד, ו-40.87 דולר ב-2019, לפני הקורונה. סך הוצאות התכשיטים יסתכמו כאמור ב-7.8 מיליארד דולר, לעומת 7 מיליארד דולר אשתקד, ו-5.2 מיליארד דולר ב-2019. 

 

כשנשאלו היכן יקנו את המתנה לחג, הנשאלים ציינו אונליין (34%), חנויות כלבו (34%), חנויות מתמחות (30%), עסקים מקומיים וקטנים (24%) וחנוית מוזלות (23%). רוב הקונים (57%) ירכשו ביום האם מתנה לאם או אם חורגת, 23% יקנו מתנה לבת הזוג, ו-12% יקנו מתנה לבת שלהם. שיאני ההוצאות יהיו צרכנים בגילאי 35-44, שצפויים להוציא בממוצע 382.26 דולר ביום האם.

 

חנות תכשיטים זיילס סיגנט

 

סקר נוסף שפורסם לאחרונה באתר Instore, מצביע על התחזקות המחקר והקניות של תכשיטים אונליין בארה"ב. מהמחקר עולה כי48% מהצרכנים בארה"ב עדיין בודקים את הפריט בחנות, אך 70% משתמשים באינטרנט לצרכי מחקר. 85% מהנשאלים ציינו כי קיים מספיק מידע זמין כדי ללמוד לבד על התכשיט לפני הקנייה. 62% מהצרכנים כבר רכשו תכשיט אונליין, ו-46% מהם רכשו שעון אונליין.

 

עוד עולה מהסקר כי 3 הסיבות המובילות לקניית תכשיטים אונליין הן נוחות (64%), מבחר גדול יותר (43%) והשוואת מחירים קלה (40%). צרכנים המחפשים לקנות תכשיטים, פונים קודם כל לאתרים של מותגי תכשיטים ושעונים (31%), לאתרי מסחר אונליין (30%), ולאתרי תכשיטים (27%). ההוצאה הממוצעת בקניית תכשיטים אונליין עמדה על 1,355 דולר. 

 

טיפאני תכשיטי יהלומים אונליין

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן