הכנסותיה של קבוצת מוצרי היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) ממכירת שעונים ותכשיטים עלו בשיעור שנתי מרשים של 14% ברבעון הראשון של 2017, והסתכמו ב-879 מיליון אירו (932.1 מיליון דולר). על פי דיווח ב-Gem Konnect, סך ההכנסות של LVMH ברבעון הראשון הסתכמו ב-9.9 מיליארד אירו (10.5 מיליארד דולר) – עלייה שנתית של 15%.
מהדיווח עולה כי קבוצת מוצרי היוקרה השיגה צמיחה חיובית באסיה, באירופה ובארה"ב. בעסקי השעוני והתכשיטים, נמסר מ-LVMH כי "בולגרי (Bvlgari) זכה בנתח שוק והמשיך לחדש עם מודלים חדשים של קולקציות התכשיטים הסמליים שלו". בנוסף, המותג טאג הוייר (TAG Heuer) "השיק בהצלחה את שעון Connected Modular 45 החדש שלו".
החברה הוסיפה כי כמה ממותגי השעונים של הקבוצה "התקבלו מצוין" בתערוכת באזל-וורלד (Baselworld), ובהם "גרסה חדשה של שעון Autavia של טאג הוייר, שעוני Octo Finissimo Automatic ו-Serpenti Skin של בולגרי, ושעון Defy El Primero 21 של זניט (Zenith)".