get diamonds קמפיין יהלומים

WFDB מציגה קמפיין חדש לקידום Get Diamonds בקרב קמעונאים

 

הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) משיקה קמפיין שיווק דיגיטלי בינלאומי, שיציג את פלטפורמת Get Diamonds בפני קמעונאי תכשיטים. הקמפיין, שירוץ במדיה החברתית ובמנועי החיפוש, פונה בשלב הראשון לתכשיטנים, מותגים מרכזיים, יצרנים וקניינים אחרים של יהלומים בארה"ב.

 

פלטפורמת Get Diamonds, שנרכשה על ידי הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים רק לפני כמה שבועות, היא כעת פלטפורמת המסחר B2B הגדולה בעולם ליהלומים מלוטשים, עם מלאי של מעל 1.2 מיליון קרט יהלומים, בשווי כולל של כ-5.5 מיליארד דולר. הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים נחושה להפוך את הפלטפורמה לכתובת המובילה עבור תכשיטנים אמריקאים המבקשים לרכוש יהלומים לא משובצים. כדי להשיג את המטרה הזו, הפדרציה השקיעה רבות בייעול ושדרוג הפלטפורמה. כעת, ה-WFDB ממקדת מאמצים ניכרים בשיווק דיגיטלי ממוקד, על מנת להציג את המסר הזה לקהל היעד שלה.

 

יורם דבש, נשיא ה-WFDB בפועל ונשיא בורסת היהלומים הישראלית, הוא הכוח המניע מאחורי הדחיפה של -Get Diamonds. דבש מסר כי "Get Diamonds היא זירת המסחר המובילה אונליין לרכישת יהלומים לא משובצים. עם מלאי כה ענק, היא מספקת לתכשיטנים סחורה בכל קטגוריה ובכל מחיר. היא קלה, נוחה ומהירה, והיא בחינם לקניינים. זו החלטה קלה, ואנחנו רוצים שהקמעונאים בארה"ב יידעו זאת".

 

דבש הוסיף כי חשוב שתכשיטנים יידעו גם כי Get Diamonds אינה למטרות רווח ושקופה, וכי הפלטפורמה נוצרה 'על ידי התעשייה, עבור התעשייה'. לדבריו, "כולנו עברנו ימים מטרידים מאוד, וטרם יצאנו מזה. בשרשרת האספקה, כולנו חלק מאותה תעשייה. באמצעות שימוש ב-Get Diamonds, אתם מפגינים תמיכה בתעשיית תכשיטי היהלומים ברחבי העולם".

 

הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים מסרה כי הקמפיין בארה"ב הוא רק הצעד הראשון במאמץ שיווקי גדול יותר שנועד להגיע לשווקים באסיה, אירופה, אמריקה הלטינית ואוסטרליה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן