לואי ויטון תכשיטים סין

LVMH תמכור תכשיטים בפורטל של הקבוצה

קבוצת היוקרה הצרפתית LVMH מואה הנסי לואי ויטון השיקה "חלק ייעודי לתכשיטים" בפורטל 24Sevres.com של הקבוצה, כך דווח בGem Konnect.

 

מואה הנסי לואי ויטון פתחה את 24Sevres אשתקד, על מנת לחזק את מכירות האופנה של מותגי הקבוצה. האתר מציע למכירה גם מותגים של חברות מתחרות, כגון ולנטינו (Valentino). החלק החדש והייעודי בפורטל יכלול מוצרים של 13 מותגים, ומחירי התכשיטים בו ינועו בין 90 דולר ל-2,500 דולר לפריט.

 

מחקר של ביין ושות' (Bain & Co.) שבחן את הצמיחה של מוצרי יוקרה, גילה כי תכשיטים רשמו ב-2017 את שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בסקטור היוקרה. בסקר שנערך לקראת עונת החגים של 2017 שבוצע על ידי חברת Prosper Insights & Analytics עבור פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) בארה"ב, נחשף כי לראשונה בהיסטוריה של הסקר המקיף, האינטרנט הפך לערוץ הקניות המוביל של מוצרי יוקרה, כפי שציינו 59% מהקונים.

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן