דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

עלייה חדה בהכנסות קבוצת היוקרה LVMH

המותג בולגרי רשם ברבעון החולף "ביצועים יוצאי דופן"
חנות תכשיטים בולגרי LVMH
צילום: Lucian Milasan / shutterstock.com
הכנסות קבוצת היוקרה LVMH (מואה הנסי לואי ויטון) רשמו ברבעון השלישי של השנה עלייה שנתית של 8% במכירות התכשיטים והשעונים, שהסתכמו ב-1.12 מיליארד דולר, כך דווח ב-Rough & Polished. סך הכנסות הקבוצה רשמו עלייה שנתית חדה של 14% והסתכמו ב-12.26 מיליארד דולר במהלך הרבעון, שהסתיים בספטמבר.   מקבוצת LVMH נמסר כי המותג בולגרי רשם ברבעון החולף "ביצועים יוצאי דופן", שנבעה בעיקר מ"צמיחה מהירה של קולקציות התכשיטים סרפנטי (Serpenti), דיווה (Diva) ו-B.Zero1". כמו כן, דווח כי המותגים שומה (Chaumet) ופרד (Fred) "תרמו גם כן לביצועים החיוביים הכלליים" ברבעון, וכן הושק ליין חדש של תכשיטי יוקרה בשם פסטה (Festa). מותגי השעונים טאג הוייר (TAG Heuer) והובלוט (Hublot) רשמו אף הם צמיחה במכירות.   בתשעת החודשים הראשונים של 2017, נרשמה עלייה שנתית של 12% בהכנסותיה של LVMH ממכירת תכשיטים ושעונים, שהסתכמו ב-3.29 מיליארד דולר. באותה תקופה, נרשמה עלייה שנתית של 14% בהכנסותיה של קבוצת היוקרה, שהסתכמו ב-33.5 מיליארד דולר.    

תגיות: תכשיטי יוקרה, לואי ויטון, LVMH, שעוני יוקרה, בולגרי

עוד כתבות שיעניינו אותך