הונג קונג יהלומים תכשיטים

תערוכת התכשיטים והיהלומים בהונג קונג ננעלת בתחושה חיובית

תערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג בחודש יוני ננעלת היום (ראשון). התערוכה נחשבת לקטנה מבין תערוכת התכשיטים והיהלומים הנערכות בהונג קונג במהלך השנה.

 

סמנכ"לית השיווק של מכון היהלומים, אירה צרלינה, אמרה כי "לתחושתנו, התערוכה השנה הייתה טובה. תערוכת יוני בדרך כלל לא נחשבת לחזקה במיוחד, אך דווקא השנה אנו רואים תנועה רבה של מבקרים, ונקווה שזה יתורגם גם למכירות".

 

חלק מהמציגים בביתן הישראלי שיתפו מעט רשמים מהתערוכה. מחברת ג. ארבוב יהלומים נמסר כי "ההתרשמות שלנו מהתערוכה חיובית, יש תנועה, ואנשים עובדים. יש ביקושים לאבנים עגולות במשקל 1-5 קרט בדירוג צבע נמוך, וכן ליהלומי פנטזי במשקל 3-6 קרט בכל הצבעים".

 

גם חברת ריג'נט דיווחה כי "יש תנועה טובה של מבקרים בתערוכה, וקיבלנו גם הזמנות מלקוחות. סה"כ, נכון לעכשיו אנחנו מרוצים". ואילו מחברת ברמן נמסר כי "התערוכה השנה מוצלחת בהרבה מהתערוכה שנערכה ביוני 2017".

 

הונג קונג תכשיטים יהלומים
צילום: IDI

 

תערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג בחודש יוני נערכת במרכז המבקרים והתערוכות בעיר, בהשתתפות כ-400 מציגים באולם 3 המוקדש ליהלומים, וכ-450 מציגים מתחום אבני החן והפנינים. בתערוכה הוקם ביתן של מכון היהלומים, שאירח כ-35 חברות ישראליות, כאשר חברות נוספות מישראל הציגו במיקומים אחרים במתחם. כמדי שנה, הפעיל מכון היהלומים במהלך התערוכה את עמדת Get-Diamonds Shows, המסייעת למבקרים לאתר את היהלומים שהם מחפשים במלאי היהלומים של החברות המציגות בביתן. בנוסף, כלל הביתן עמדה חינמית להטענת טלפונים, שירותים ליהלומנים המציגים, ואת עמדת הקפה והבירה המסורתית.

 

מאת איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן