מכון היהלומים הונג קונג

ענף היהלומים הישראלי יפגין נוכחות בתערוכת הונג קונג ביוני

מכון היהלומים הישראלי יארח השנה 38 חברות, כולל שלוש חברות המשתתפות לראשונה, בפביליון הלאומי של ישראל בתערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג שתיערך ב-21-24 ביוני, במרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג (Hong Kong Convention & Exhibition Centre). חמש חברות ישראליות נוספות יציגו מחוץ לפביליון, במיקומים אחרים בתערוכה.

 

פביליון היהלומים הישראלי ימוקם באזור היהלומים בתערוכת הונג קונג, באולם 3BC. הפביליון יכלול לאונג' מרווח, שיגיש משקאות וכיבוד במהלך היום. בלאונג' יפעלו מסופים של תוכנת "Get Diamonds Show", שיאפשרו לקונים לחפש במאגר הנתונים הממוחשב באנגלית ובסינית, של כלל הסחורה של מציגים ישראלים בתערוכה. הקונים יוכלו לחפש יהלומים ב-Get Diamonds Show גם באמצעות מכשירי הסמארט-פון שלהם.

 

מכון היהלומים ישיק אתר מיוחד לקראת תערוכת הונג קונג ביוני, ובו מלוא הפרטים על החברות הישראליות המציגות, כולל רקע ופרטי קשר, וכן מפה של פביליון היהלומים הישראלי. האתר יעלה לאוויר יום לפני פתיחת התערוכה.

 

אסיה היא השוק השני בגודלו ליהלומים מלוטשים מישראל, והיעד לכ-30% מכלל היהלומים המלוטשים המיוצאים מישראל, כשחלק הארי מיוצא להונג קונג. ישראל היא גם ספקית מרכזית של יהלומים מלוטשים לסין, הודו, תאילנד, סינגפור, יפן ושווקים אחרים באסיה.

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אמר כי "אסיה היא שוק יעד מרכזי עבור התעשייה שלנו. אנחנו אופטימיים בנוגע לאסיה, ורואים עלייה ברורה בביקוש לתכשיטי יהלומים בשווקים אלו, במיוחד בסין. השוק של אסיה ליהלומים מלוטשים מישראל מציג תחזיות מעודדות, ואנו מחויבים לו כיום ובעתיד".

 

מכון היהלומים מארגן מדי שנה ביתנים לאומיים גדולים בארבע תערוכות בהונג קונג, בחודשים מרץ, יוני, ספטמבר ונובמבר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן