טבעות פלטינה

סקר: צרכנים צעירים מגבירים את הביקוש לתכשיטי פלטינה

עלייה בביקוש לתכשיטי יוקרה נרשמת בשווקים מרכזיים, ובמיוחד בקרב מילניאלס ובני דור ה-Z בסין, הודו וארה"ב, כך עולה מסקר בנושא דפוסי צרכנות ברבעון השלישי של 2021, שביצעה גילדת הפלטינה הבינלאומית (PGI), כך דווח ב-Mining Weekly.

 

בני דור המילניום
צילום: El Nariz

מהסקר עולה כי 78% מהסינים, 68% מההודים ו-62% מהצרכנים האמריקאים, מתכוונים לשמור על רמת ההוצאות שלהם, או להוציא יותר, בקטגוריית תכשיטי היוקרה במהלך הרבעון השלישי, וזאת לעומת 72%, 60% ו-60% שאמרו זאת ברבעון השני, בהתאמה.טבעות פלטינה של לוק פוק

צילום: Luk-Fook

על פי הדיווח, "כשנשאלו מה המתכת שהיו מעדיפים לתכשיטי היוקרה שהם קונים או מקבלים, נרשמה עלייה בהעדפה לפלטינה בכמה קטגוריות מוצרים בקרב נשים צעירות בסין, יפן וארה"ב". הסקר גם הצביע על כך שמילניאלס וצרכנים מדור ה-Z יהיו "הכוח המניע בשוק תכשיטי היוקרה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן