תכשיטים ניראב מודי הודו

בצל החשדות להונאת ענק: ניראב מודי מוכר את חברת התכשיטים בארה"ב

חברת התכשיטים האמריקאית א. ג'אפה (A. Jaffe), אשר בבעלותו של ענק התכשיטים ההודי ניראב מודי (Nirav Modi), תירכש תמורת 5.2 מיליון דולר, על ידי חברת התכשיטים פרמאונט (Paramount Jewels), השייכת לפרמאונט ג'מס וחברת היהלומים פראג (Parag Diamonds). העסקה תלויה באישור בית המשפט לפשיטות רגל בניו יורק סיטי, ארה"ב, כך דווח ב-IDEX Online.

 

על פי הדיווח, עסקת הרכישה "כוללת את כל הנכסים העיקריים של א. ג'אפה, כולל שם החברה, IP, פטנטים של עיצוב, חובות ומלאי". איש מבין עובדי א. ג'אפה לא יפוטר, כולל המנכ"ל והיו"ר הנוכחי, והחברה תפעל כגוף עצמאי במסגרת תכשיטי פרמאונט.

 

בחודש פברואר, הגישה החברה של ניראב מודי בקשה להכריז על פשיטת רגל, לצדן של שתי חברות אמריקאיות נוספות הקשורות למודי – פיירסטאר (Firestar) ופנטזי (Fantasy). מודי עדיין מבוקש בארצו בחשד להונאת ענק, שאותה הוביל על פי החשד לצד דודו, מהול צ'וקסי (Mehul Choksi). מודי, לצד אנשי עסקים נוספים ובהם צ'וקסי, הבעלים של ענקית קמעונות התכשיטים ההודית ג'יטאנג'אלי ג'מס (Gitanjali Gems), חשודים בקשירת קשר עם עובדים בפונג'אב נשיונל בנק (Punjab National Bank), לביצוע הונאה בהיקף של כ-2 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן