ליידי גאגא יהלומים גלובוס הזהב

היהלומים שגנבו את ההצגה ב"גלובוס הזהב"

טקס פרסי "גלובוס הזהב" ה-76 במספר, שנערך ביום שני השבוע (7 בינואר), פתח רשמית את עונת טקסי הפרסים לשנת 2019. כמיטב המסורת, כוכבי קולנוע וטלוויזיה רבים התייצבו לשטיח האדום, כשהם עונדים תכשיטי יהלומים נוצצים במיוחד.

 

מגילדת הפלטינה הבינלאומית (PGI) בארה"ב, נמסר כי רבים מהמפורסמים העדיפו השנה תכשיטי יהלומים מפלטינה, וכי "עגילים תלויים עם יהלומים לבנים, אמרלד, ואבני רובי המשיכו להיות פופולריים על השטיח האדום". לסיכום האירוע הנוצץ, אלו היו גולות הכותרת והתכשיטים שמשכו את עיקר תשומת הלב.

 

ליידי גאגא ענדה שרשרת אורורה (Aurora) של טיפאני (Tiffany), ששובצה ביותר מ-300 יהלומי ברילאנט, כולל יהלום רדיאנט בליטוש טיפה ובמשקל 20 קרט במרכז השרשרת מפלטינה. את המראה של גאגא השלימו עגילי יהלומים צמודים של טיפאני, גם כן מפלטינה, ושלושה צמידי יהלומים מפלטינה של טיפאני, כולל צמיד המשובץ ב-12 קרט יהלומים בליטוש טיפה, מרקיזה ועגול ברילאנט.

 

גאגא אמנם גנבה את ההצגה עם יהלומים בשווי כ-5 מיליון דולר, אך גם כוכבות אחרות לא טמנו ידן בצלחת. הכוכבת האוסטרלית איילה פישר (Isla Fisher) הגיעה לאירוע עם תכשיטי יהלומים מפלטינה, בשווי של יותר מ-5.5 מיליון דולר. מגילדת הפלטינה נמסר כי התכשיטים של איילה כללו שרשרת יהלומים תלויים, במשקל כולל של 73.55 קרט, ושתי טבעות ועגילים עם 3 יהלומים תלויים, במשקל 8.59 קרט.

 

השחקנית ניקול קידמן (Nicole Kidman) ענדה לטקס עגילים צמודים של הארי ווינסטון (Harry Winston), המשובצים באבני רובי ויהלומים במשקל כולל של 17.16 קרט. כריסטן בל (Kristen Bell) ענדה אף היא תכשיטי פלטינה של הארי ווינסטון ששובצו בכ-130 קרט יהלומים בסך הכל, כולל צמיד Qipao המשובץ ב-51.63 קרט יהלומים, וסיכת ראש משובצת יהלומים במשקל 33.68 קרט.

 

השחקנית אליזבת מוס (Elisabeth Moss) ענדה שרשרת יהלומים מאמצע המאה, במשקל יותר מ-50 קרט, וכמה טבעות יהלומים של המעצב ניל ליין (Neil Lane). ומנחת הערב סנדרה או (Sandra Oh), זוכת "גלובוס הזהב" בעצמה בעבר, ענדה לאירוע צמיד יהלומים במשקל 18.38 קרט, ושתי טבעות משובצות ביהלומי פנסי צהובים.

 

https://www.instagram.com/p/BsUWBbZHClC/

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן